Google si Nestlé anunta Android KitKat

sep. 4, 2013
Android-branded KitKat
PREMII SPECIALE: mai mult de 50 de milioane de batoane KitKat cu branding dedicat vor fi disponibile

Google a raspuns speculatiilor din ultimele luni referitoare la numele celei mai recente versiuni a sistemului de operare Android mobil, dezvaluindu-i numele: "Android KitKat", după binecunoscuta napolitana cu ciocolată Nestlé.

Creatorii celei mai populare platforme mobile din lume au facut echipa cu cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, pentru a numi următoarea versiune a platformei "Android KitKat".

Inginerii companiei s-au folosit de nume de dulciuri pentru a denumi sistemul de operare, incepand cu lansarea Android Cupcake în 2009 și continuând în ordine alfabetică, până la cea mai recentă versiune, Android Jelly Bean.

Vestea că litera "K" face referire la KitKat Nestlé va surprinde majoritatea comentatorilor de tehnologie, care au presupus in numar mare ca cea mai recenta versiune va purta numele "Android Key Lime Pie".

"Nu am putut imagina un nume mai bun pentru Android K decât al gustoasei ciocolate, care a fost printre favoritele echipei inca de la inceput. a declarat Marc Vanlerberghe, Director de Marketing Android.

Prezența digitală puternică


Suntem incantati sa anuntam acest parteneriat cu Android, cea mai populara platforma mobile, din lume, care va permite fanilor Kit Kat să se bucure de pauza

a declarat Patrice Bula, șeful Nestlé de marketing.

"Suntem incantati sa anuntam acest parteneriat cu Android, cea mai populara platforma mobile, din lume, care va permite fanilor Kit Kat să se bucure de pauza", a declarat Patrice Bula, șeful Nestlé de marketing.

"KitKat este printre primele zece marci de bunuri de larg consum la nivel mondial in social media din punct de vedere al numarului de fani si a implicarii acestora.", a continuat el. "Vom continua sa construim o prezență digitală puternică cu campanii de imagine interactive si creative."

Pentru a marca lansarea Android KitKat, mai mult de 50 de milioane de batoane KitKat cu branding dedicat vor fi disponibile in 19 piețe, inclusiv Australia, Brazilia, Germania, India, Japonia, Orientul Mijlociu, Rusia, Marea Britanie și Statele Unite.

Aceste pachete vor conduce consumatorii catre site-ul android.com/KitKat, unde vor avea ocazia sa câștige premii, inclusiv un număr limitat de tablete Google Nexus 7, credite pentru Google Play, magazinul online Google pentru aplicatii, jocuri, muzica, filme si cărți.

Android-robot shaped KitKat
EDITIE LIMITATA: Un număr mic de roboti Android sub forma KitKat va fi, de asemenea, oferit ca premii in pietele selectate.

Mai aproape de consumatori

Parteneriatul de branding Nestlé cu Google este cea mai recenta miscare a companiei de folosire a tehnologiei digitale si al conținutului on-line, pentru a ajunge mai aproape de consumatorii săi, pentru a-i intelege mai bine si pentru a le satisface preferințele.

La inceputul acestui an, Nestlé a achiziționat pentru primul website de continut on-line, site-ul Petfinder in Statele Unite. Baza de date on-line, care leagă adoptatorii potențiali cu animale de companie date spre adoptie, este vizitat anual de mai mult de 100 de milioane de iubitori de animale de companie.

Informatii suplimentare:

Mai multe informatii despre Nestlé si tehnologie digitala: