Sort by

Nestlé sustine inovatia digitala din Silicon Valley

Nestlé a stabilit un avanpost in Sillicon Valley, California pentru a intari relatiile cu consumatorii in mediul online si retelele de socializare. 

Scopul este de a intari parteneriatul cu cele mai mari companii de tehnologie din lume si in acelasi timp de a identifica inovatori printre miile de companii mici cu care Nestle ar putea colabora. 

Intr-un mediu digital in continua dezvoltare, Nestle intentioneaza sa foloseasca inovatiile pentru a accelera progresul din ultimii ani in intelegerea nevoilor consumatorilor si in cresterea vitezei de raspuns. De asemenea, va ajuta brandurile sa gestioneze relatiile cu fanii, care sunt in continua crestere – pe Facebook, paginile Nestle au mai mult de 180 milioane de fani si publica mai mult de 1500 de posturi pe zi. 

Beneficiile consumatorilor

“Gradul de inovatie din Silicon Valley este foarte impresionant”, a spus Patrice Bula, directorul de Marketing Nestle. “Companiile din regiune contureaza viitorul comunicarii cu consumatorii”  
 
“Avem un bagaj bogat de cunostinte si expertiza in ceea ce priveste nutritia. Suntem hotarati sa folosim acest avantaj competitiv prin intermediul tehnologiei digitale si a continutului online intr-un mod relevant si atractiv pentru consumatorii nostri”, a continuat el.  

“Construind o retea puternica in regiune, vom avansa mai rapid in eforturile noastre de a combina tehnologia noua cu oportunitatile de a aduce consumatorilor nostri mai multe beneficii”. 

Parteneriat strategic

De asemenea, a creat echipe de Digital Acceleration la sediul central din Elvetia – si in alte piete incluzand China, India, Italia – pentru a ajuta la dezvoltarea relatiei online cu consumatorii. 

Multe dintre marcile companiei au adoptat tehnologii noi. 

In Septembrie, printr-un parteneriat cu Google, noul sistem de operare pe mobil Android poarta numele de Android KitKat, dupa celebra ciocolata Nestle. 


La inceputul acestui an, Nestle a investit prentru prima data in cumpararea unui website de continut, cand Purina Petcare a achizitionat Petfinder, cel mai mare si cel mai vechi website de adoptii de animale. 

In Februarie, Nestle a lansat o initiativa digitala care faciliteaza accesul consumatorilor la informatii despre valorile nutritionale ale produselor, chiar in momentul achizitionarii produsului prin scanarea codurilor QR. 

Nestle a stabilit parteneriate strategice cu Facebook si Google si stabileste legaturi apropiate cu Twitter. 

Mai multe detalii:

http://www.nestle.com/Media/NewsAndFeatures/Purina-PetCare-and-Petfinder
http://www.nestle.com/media/newsandfeatures/global-qr-codes
http://www.nestle.com/Media/NewsAndFeatures/Google-Nestle-announce-Android-KitKat