Anul acesta sarbatorim 20 ani de inovatie a marcii JOE

To Press Releases listBucuresti,iun. 18, 2014

Anul acesta sarbatorim  20 ani de inovatie a marcii JOE. In luna mai am organizat un eveniment reunind la fabrica din Timisoara angajati, autoritati si parteneri, care au contribuit la succesul JOE din ultimii ani. Aniversarea a fost un prilej pentru Nestlé, ca lider mondial in industria alimentara, sa-si reinnoiasca angajamentul fata de Romania.

 

Hervé de Froment, Director General al Nestle Romania, a declarat: „Obiectivul Nestle Romania are in vedere beneficii reciproce in ceea ce priveste relatia cu consumatorii, comunitatea si autoritatile locale. Nu am fost niciodata atat de mandru de performantele marcilor noastre cum sunt astazi, privind la toata istoria minunata a acestei povesti locale de succes. Povestea Joe a inceput acum 20 de ani si a devenit cea mai iubita marca de napolitane din tara – un reper strategic pentru Nestlé in Romania.”

Totodata, in cadrul evenimentului am premiat 5 angajati care sunt alaturi de JOE de 20 ani contribuind cu pasiune, idei si implicare la succesul JOE de astazi.

Aniversarea a marcat, in egala masura, un pas inainte pentru marca JOE, care, prin intermediul noii pozitionari, „Usor Irezistibil” vine in intampinarea cerintelor consumatorilor avand o reteta mai apropiata de cerintele nutritionale actuale.

 

Joe este  singura marca locala din portofoliul Nestlé Romania si cel de-al treilea contribuitor la cifra de afaceri a companiei, este una dintre marcile pe care Nestle Romania conteaza pentru a sustine dezvoltarea sa si cresterea cotei de piata pe acest segment. JOE detine 25% din cota de piata in valoare (conform datelor furnizate de ACNielsen Retail Index pentru perioada aprilie 2013 – martie 2014) si este in continua crestere incepand cu Oct-Noi 13.

Articole pe aceeasi tema: