NESCAFÉ: Diferenţele biologice şi genetice determină nevoia de varietate

To Press Releases listBucuresti,mar. 18, 2012

Noua gamă NESCAFÉ Brasero oferă trei tipuri diferite de cafea pentru gusturile variate ale consumatorilor

 

Diferenţele biologice şi genetice sunt cele care determină nevoia de varietate a oamenilor, fiecare persoană căutând acele soluţii adaptate propriului organism.

Nevoia de diversitate se manifestă foarte evident la nivelul alimentaţiei, datorită papilelor gustative care determină percepţia asupra alimentelor sau băuturilor pe care le consumăm.

Studii recente citate de NESCAFÉ demonstrează că, de la o persoană la alta, numărul papilelor gustative variază între 2000 şi 10.000, ceea ce determină diferenţe în percepţia asupra gustului, in special în ceea ce priveşte aprecierea intensităţii lui. 

Dincolo de gust, în alegerea alimentelor există şi diferenţe determinate de personalitatea fiecăruia şi de ritmul în care îşi desfăşoară activităţile, confom unui alt studiu menţionat de NESCAFÉ. Astfel, unele persoane preferă alimentele mai sărate, altele pe cele dulci, iar alte persoane aleg alimentele şi în funcţie de intensitatea gustului.

Oamenii sunt diferiţi genetic, biologic, dar şi din punct de vedere al personalităţii, toate acestea contribuind la preferinţa pentru un anumit gust. Pornind de la nevoile diferite ale consumatorilor, NESCAFÉ lansează gama NESCAFÉ Brasero, inovând categoria de cafea solubilă cu trei produse create în funcţie de gusturile variate, venind cu reţete speciale testate şi apreciate de consumatori: NESCAFÉ Brasero Mild, NESCAFÉ Brasero Original şi NESCAFÉ Brasero Strong.  

NESCAFÉ Brasero Mild este cafeaua aromată, cu o cremă bogată şi gust catifelat, ce se adresează persoanelor cărora le place să se bucure de fiecare clipă a dimineţii şi să se răsfeţe de la primele ore. 

NESCAFÉ Brasero Original este cafeaua cu gust echilibrat ideală pentru  cei care nu pierd prea mult timp dimineaţa, cărora respectarea unui program zilnic prestabilit le oferă siguranţă şi comfort.

NESCAFÉ Brasero Strong este o cafea cu un gust puternic ce se potriveşte persoanelor foarte matinale, cu un ritm foarte alert încă din zori. 
Studiile de piaţă au demonstrat că 32% dintre consumatorii de cafea solubilă din România preferă o cafea foarte tare, ei folosind dublul cantităţii recomandate în prepararea ei. NESCAFÉ Strong se adresează acestei categorii de consumatori. (sursa 360Insights, Test produs)

“Fiecare persoană are propriile ritualuri matinale şi un ritm personal de a-şi începe ziua. Noi ne-am gândit să ne adaptăm preferinţelor şi stilului lor de viaţă, precum şi gusturilor variate, propunându-le trei tipuri diferite de cafea în ceea ce priveşte intensitatea gustului. Astfel, în funcţie de personalitate sau de ritmul în care îşi desfăşoară activităţile, consumatorii îşi pot alege cel mai potrivit produs din gama NESCAFÉ Brasero de la cafeaua foarte fină şi usoară la cea cu un gust foarte intens. Încă o dată, suntem aproape de consumatorii noştri oferindu-le o soluţie adaptată şi rapidă pentru provocările zilnice.”, afirmă Ana Maria Doxan, Business Unit Manager Nestlé Beverages.

Produsele din gama NESCAFÉ Brasero sunt disponibile pe piaţă în ambalaje de gramaje diferite: NESCAFÉ Brasero Mild (1.8 şi 100 grame), NESCAFÉ Brasero Original (1.8 g, 20g, 50g, 75g, 100g şi 200g) şi NESCAFE Brasero Strong (1.8g şi 100 g).

Astfel, NESCAFÉ Brasero oferă consumatorilor diversitate şi posibilitatea de a alege cafeaua care reprezintă ritmul şi personalitatea. Fiecare poate alege cu NESCAFE Brasero gustul dimineţii sale!

Despre NESCAFÉ

 

Cafeaua solubilă a fost inventată de Nestlé în 1938 şi a fost denumită NESCAFÉ, derivat din numele companiei Nestlé şi café. Astăzi, NESCAFÉ este cafeaua nr. 1 în lume, venind în întâmpinarea consumatorilor cu foarte multe varietăţi de produse pentru toate gusturile.

Compania Nestlé, cu sediul central în Vevey, Elveţia, a fost înfiinţată în 1866 de Henri Nestlé, iar astăzi este cea mai mare companie de nutriţie, sănătate şi wellness, ocupând poziţia de lider mondial în industria alimentară. În prezent, Nestlé are 280.000 de angajaţi, fabrici şi operaţiuni în aproape fiecare ţară. Misiunea companiei este de îmbunătăţi în fiecare zi calitatea vieţii consumatorilor, oferindu-le oportunitatea de a alege alimente şi băuturi mai gustoase şi mai hrănitoare, pentru a avea o alimentaţie diversificată.

Activitatea Nestlé în România a început în Bucureşti, în iulie 1995, în prezent, portofoliul Nestlé România fiind format dintr-o gamă diversificată de produse.