Nestlé și Carrefour - parteneri pentru promovarea unui stil de viata sanatos si o alimentatie echilibrata

To Press Releases listBucuresti,aug. 21, 2014

Află direct de la consultanții în nutriție Nestlé din hipermarketurile Carrefour cât este de simplu să ai un stil de viață sănătos.

Nestlé și Carrefour - parteneri pentru promovarea unui stil de viata sanatos si o o alimentatie echilibrata

Susținători ai unui stil de viata sanatos, Nestlé și Carrefour, lansează primul parteneriat dedicat educării consumatorilor privind o alimentatie echilibrată. Astfel, în perioada 21-31 august, se desfășoară programul ”Cu Nestlé și Carrefour nu trebuie să fii bogat pentru a câștiga obiceiuri sănătoase și mii de premii.” în toate hipermarketurile Carrefour din țară, precum și pe site-ul de cumpărături online www.Carrefour-Online.ro.

Pentru că starea de bine înseamnă echilibru, atât în alimentație, cât și în stilul de viață, Nestlé și Carrefour propun o campanie de informare nutritionala. Prin campania ”Cu Nestlé și Carrefour nu trebuie să fii bogat pentru a câștiga obiceiuri sănătoase și mii de premii.”, consumatorii au acces la o serie de informații utile privind o alimentatie echilibrata, cu un consum de alimente variate, din toate grupele alimentare.

Așadar, în perioada 21-31 august, clienții sunt întâmpinați în hipermarketurile Carrefour din toată țara de către consultanti in nutritie pregătiți de Nestlé, care îi vor ghida în crearea unei liste de cumpărături ce sta la baza unei alimentatii variate si echilibrate nutritional.

În același timp, pe cumpărători îi așteaptă și alte suprize în hipermarketurile Carrefour. Prin achiziționarea de produse Nestlé din minimum trei categorii incluse în program, în valoare totală de 39 de lei (din magazin) sau de 50 de lei (de pe www.Carrefour-online.ro), aceștia câștigă automat unul dintre cele peste 3.000 de premii oferite de Nestlé.

”Pentru noi, alimentatia echilibrată este unul dintre cele mai importante obiective, pe care dorim să îl atingem printr-un dialog deschis cu consumatorii noștri, îmbunătățindu-ne în mod constant produsele pentru a susține o alimentație echilibrată și un stil de viață activ.  De aceea, am văzut în programul dezvoltat alături de Carrefour o oportunitate excelentă de a fi aproape de consumatori și de a le oferi sprijin specializat în adoptarea unei alimentații echilibrate și diversificate, pentru ca ei să se bucure de stilul de viață pe care și-l doresc.” a declarat Ana-Maria Doxan, Communications Director Nestlé România.

”Dintotdeauna am urmărit să ne bucurăm clienții cu o selecție diversă de produse de calitate, prin care dorim să îi ghidăm spre compunerea celui mai bun coș de cumpărături pentru nevoile și preferințele lor, precum și pentru un stil de viață echilibrat. Acesta a fost punctul comun în care ne-am întâlnit cu partenerii noștri de la Nestlé, cu ajutorul cărora putem oferi clienților o experiență de cumpărare completă, asistată de un consultant în nutriţie.” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România.

Nestlé, la nivel global

Nestlé este lider mondial în industria alimentară, fiind prezent în 86 de țări, cu un număr de 468 de fabrici și 333.000 de angajați. Prin misiunea companiei "Good Food, Good Life", Nestlé se angajează să îmbunătățească calitatea vieții consumatorilor în fiecare zi, în întreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viață sanatos.. 

Nestlé in Romania 

Nestlé a intrat pe piață din România în 1995, în momentul de față având 1000 de angajați în București și în Timișoara, unde este localizată fabrica Nestlé.
 
În România, Nestlé este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața alimentară, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri în categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor în care este prezent).

Portofoliul Nestlé România cuprinde o varietate de produse din diverse categorii, pentru a raspunde cererii consumatorilor: cereale pentru micul dejun pentru adulți (Nestlé Fitness, Musli Clasic, Musli Tropical), pentru copii (Nesquik, Nesquik Alphabet, Nesquik Duo, Chocapic, Cheerios, Cookie Crisp, Cini Minis), pentru tineri adolescenți (Lion), cât și pentru toată familia (Corn Flakes si Gold Flakes), precum și batoane de cereale pentru copii (Nesquik, Cini Minis, Chocapic) și batoane de cereale pentru adulți (gama Nestlé Fitness și gama Musli), băuturi (Nescafé, Nesquik), divizia Nestlé Professional, dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), înghețată (Nestlé Ice Cream), produse culinare (Maggi), produse pentru sugari (Nestlé Nutrition) și hrană pentru animale (Purina). Napolitanele JOE și Nesquik, precum și specialitățile de cafea NESCAFÉ 3in1 sunt produse în România, la fabrica din Timișoara.

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE “Cumpara produse Nestlé si castigi pe loc”

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE “Cu Nestlé si Carrefour, nu trebuie sa fii bogat pentru a castiga obiceiuri sanatoase si mii de premi”

Articole pe aceeasi tema: