Sort by

Nestlé lanseaza "Alliance for YOUth" in Europa

Înapoi la comunicatele de presă
Bucuresti
 

 

Training la Nestle
ALLIANCE FOR YOUth: Companii de top au aderat la initiativa Nestlé de angajare a tinerilor in Europa

In urma succesului inregistrat de “Nestlé Needs YOUth”, initiativa creata pentru combaterea somajului in randul tinerilor din Europa, Nestlé impreuna cu partenerii sai de afaceri, dezvolta o noua platforma, numita "Alliance for YOUth"

Pana in prezent "Nestlé Needs YOUth" a ajutat aproximativ 5000 de tineri sa-si gaseasca un loc de munca sau oportunitati de stagiu.

"Alliance for YOUth" va contribui la mobilizarea companiilor care sunt decise sa joace un rol pozitiv in accesul tinerilor europeni la locuri de munca.

Astazi, la Lisabona, presedintele Comisiei Europene, José Manuel Barroso, prim- ministrul Portugaliei, Pedro Passos Coelho, vice prim-ministrul Portugaliei, Paulo Portas si Ministrul Solidaritatii, Ocuparea Fortei de Munca si de Securitate Sociala, Pedro Mota Soares, s-au alaturat lui Laurent Freixe, CEO Nestlé Europa si partenerilor de afaceri Nestlé pentru a semna "Alianta Europeana pentru ucenicie" a Comisiei Europene.

«Initiativa Nestle, “Alliance for YOUth”, incluzand peste 150 de companii din toata Europa, este prima platforma pan-europeana care isi propune sa creasca sansele tinerilor nostri intr-o piata de munca dificila», a spus Laurent Freixe, CEO-ul Nestlé Europa.

Initiativa Nestle, “Alliance for YOUth”, incluzand peste 150 de companii din toata Europa, este prima platforma pan-europeana care isi propune sa creasca sansele tinerilor nostri intr-o piata de munca dificila Laurent Freixe, CEO Nestlé Europa

Presedintele Comisiei Europene, dl. Barroso, a declarat: «Felicit aceasta initiativa, care sustine "Alianta Europeana pentru ucenicie" a Comisiei Europene, prin cresterea substantiala a eforturilor de promovare a formarii profesionale si oferirea de stagii de ucenicie in Europa.»

Partenerii Nestlé, Adecco, Axa, Cargill, CHEP, DS Smith, Ernst and Young (EY), Facebook, Firmenich, Google, Nielsen, Grupul Publicis, Salesforce.com, Twitter si White&Case au semnat angajamentul in cadrul evenimentului.

Acestora li s-au alaturat 13 companii portugheze care colaboreaza cu Nestlé.

In luna septembrie vor fi anuntati si alti parteneri care vor adera la “Alliance for YOUth”.

"In plus fata de angajamentul Nestlé Portugalia de a oferi 500 de oportunitati, partenerii nostri de afaceri locali s-au angajat sa ofere cel putin 8000 de oportunitati in urmatorii trei ani", a declarat Jacques Reber, CEO Nestlé Portugalia.

Angajamentul “Alliance for YOUth”

Fondata de Nestlé, "Alliance for YOUth " este o alianta a companiilor de top din Europa, care recunosc faptul ca somajul in randul tinerilor este o problema sociala si economica majora pe continent si se angajeaza sa participe la rezolvarea ei. “Alliance for YOUth" se angajeaza:

  1. Sa fie un membru activ al "Aliantei Europene pentru ucenicie" a Comisiei Europene – prin promovarea formarilor profesionale si sa militeze pentru aceasta abordare in intreaga Europa.
  2. Sa dezvolte o serie de initiative comune pentru a oferi tinerilor experienta de munca si stagii de pregatire profesionala.
  3. Sa-si mobilizeze angajatii sa se implice si sa ajute la cresterea angajabilitatii tinerilor prin consiliere in redactarea CV-urilor si sfaturi in vederea sustinerii interviurilor.

Alte articole:

Media

Email: