Nestlé și Carrefour au lansat cea de-a doua ediție a campaniei de informare nutrițională pentru un stil de viață echilibrat

To Press Releases listBucuresti,nov. 10, 2014

Carrefour Online

Nestlé România și Carrefour, susținători ai unui stil de viață sănătos, continuă și în luna noiembrie parteneriatul pentru educarea consumatorilor privind o alimentație echilibrată. Astfel, în perioada 6 – 16 noiembrie, se desfășoară cea de-a doua ediție a programului „Cu Nestlé și Carrefour nu trebuie să fii bogat pentru a câștiga obiceiuri sănătoase și mii de premii” în toate hipermarketurile Carrefour din țară.  Programul are loc și pe site-ul de cumpărături online www.Carrefour-Online.ro, în perioada 11– 23 noiembrie.

Pentru că o alimentație echilibrată se reflectă în starea de bine de zi cu zi, Nestlé și Carrefour lansează în luna noiembrie cea de-a doua ediție a campaniei de informare nutrițională pornită în luna august a acestui an. Prin campania ”Cu Nestlé și Carrefour nu trebuie să fii bogat pentru a câștiga obiceiuri sănătoase și mii de premii”, cei doi susținători ai unui stil de viață echilibrat oferă acces consumatorilor la o serie de informații utile privind o alimentație variată și  echilibrată.

Așadar, în perioada 6-16 noiembrie, clienții sunt întâmpinați în hipermarketurile Carrefour din toată țara de către consultanți în nutriție pregătiți de Nestlé, care îi vor ghida în crearea unei liste de cumpărături pentru o alimentație variată și echilibrată nutrițional.

În plus, în aceeași perioadă, pe cumpărători îi așteaptă mii de premii în hipermarketurile Carrefour. Prin achiziționarea de produse Nestlé din minimum trei categorii incluse în program, în valoare totală de 35 de lei, ei câștigă automat unul dintre miile de premii oferite. Iar dacă achiziționează produse Neslté din trei categorii diferite, în valoare de 50 de lei (de pe www.Carrefour-online.ro), aceștia câștigă automat unul dintre cele 1000 de storcătoare de citrice oferite ca premiu.

„Alimentația echilibrată este unul dintre cele mai importante obiective ale Nestlé. Așa că dorim să avem un dialog deschis cu consumatorii noștri, pentru a putea să ne îmbunătățim constant produsele. În felul acesta putem să le oferim produse ce fac parte dintr-o alimentație echilibrată și un stil de viață activ. Din acest motiv, am ales să continuăm  programul de informare nutrițională a publicului, care este o oportunitate de a fi alături de consumatori prin sprijinul specializat pe care îl oferim pentru adoptarea unei alimentații variate, prin care ei să se bucure de un stil de viață echilibrat”, a declarat Ana-Maria Doxan, Communications Director Nestlé România.

„Parteneriatul cu Nestlé România a apărut din dorința de a le oferi clienților noștri atât o selecție diversă de produse, cât și sfaturi despre cum să compună un coș de cumpărături care să le satisfacă nevoile și preferințele. Prin programul dezvoltat cu partenerii noștri reușim să le oferim clienților o experiență de cumpărare completă”, a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România.
Românii sunt așteptați în perioada 6 - 16 noiembrie, în hipermarketurile Carrefour, unde experții în nutriție pregătiți de Nestlé le stau la dispoziție cu sfaturi despre un stil de viață echilibrat.

 

Nestlé, la nivel global

Nestlé este lider mondial în industria alimentară, fiind prezent în 86 de țări, cu un număr de 468 de fabrici și 333.000 de angajați. Prin misiunea companiei "Good Food, Good Life", Nestlé își ia angajamentul de a îmbunătăți calitatea vieții consumatorilor în fiecare zi, în întreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viață sanatos.. 

Nestlé in Romania 

Nestlé a intrat pe piață din România în 1995, în momentul de față având 1000 de angajați în București și în Timișoara, unde este localizată fabrica Nestlé.
 
În România, Nestlé este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața alimentară, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri în categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor în care este prezent).

Portofoliul Nestlé România cuprinde o varietate de produse din diverse categorii, pentru a raspunde cererii consumatorilor: cereale pentru micul dejun pentru adulți (Nestlé Fitness, Musli Clasic, Musli Tropical), pentru copii (Nesquik, Nesquik Alphabet, Nesquik Duo, Chocapic, Cheerios, Cookie Crisp, Cini Minis), pentru tineri adolescenți (Lion), cât și pentru toată familia (Corn Flakes si Gold Flakes), precum și batoane de cereale pentru copii (Nesquik, Cini Minis, Chocapic) și batoane de cereale pentru adulți (gama Nestlé Fitness și gama Musli), băuturi (Nescafé, Nesquik), divizia Nestlé Professional, dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), înghețată (Nestlé Ice Cream), produse culinare (Maggi), produse pentru sugari (Nestlé Nutrition) și hrană pentru animale (Purina). Napolitanele JOE și Nesquik, precum și specialitățile de cafea NESCAFÉ 3in1 sunt produse în România, la fabrica din Timișoara.

Articole pe aceeasi tema: