Indicatorii de vanzari Nestlé la noua luni: 3.3% crestere organica, 2.5% crestere interna reala | Perspectiva anuala: Crestere organica in jur de 3.5% cu imbunatatire a marjei

To Press Releases listVevey,oct. 20, 2016

Urmariti evenimentul de astazi live
08:30 CET Webcast-conferinta cu rezultatele pe intregul an
Detalii complete: www.nestle.com/media/mediaeventscalendar/allevents/nine-month-sales-2016



  • Cifra de afaceri totala de 65.5 miliarde CHF, in crestere cu 1.0%
  • 3.3% crestere organica, 2.5% crestere interna reala, 0,8% crestere a preturilor
  • Pentru tot anul 2016 ne asteptam la o crestere organica de aproximativ 3,5%, imbunatatirea marjelor si a castigurilor pe actiune in valute constante, precum si cresterea eficientei capitalului

Paul Bulcke, CEO Nestlé: "Intr-un mediu marcat de preturi scazute ale materiilor prime si deflatie, am continuat privilegiul cresterii volumului, avand ca rezultat cresterea interna reala la capatul superior al industriei, atat pe pietele emergente cat si in cele dezvoltate. Preturile raman convenabile, dar in crestere.

Cresterea noastra s-a bazat pe scara larga pe toate categoriile, permitandu-ne sa castigam sau sa ne mentinem cota de piata in cele mai multe dintre afacerile noastre. Facem progrese in abordarea provocarilor si diferitelor noastre initiative, in cadrul unui mediu de tranzactionare in general mai redus.

In conformitate cu strategia noastra vom continua sa investim pentru viitor. Mentinem un nivel ridicat de sprijin de brand in timp ce ne construim traseul de inovare, atat la nivel global, cat si local. In acelasi timp, tindem spre o mai mare eficienta operationala si structurala prin standardizare, distribuire si scalare a mai multor activitati peste nivelul pietei.

Pentru tot anul 2016, tinand cont de mediul actual mai retinut, ne asteptam la o crestere organica de aproximativ 3,5%, imbunatatirea marjelor si a castigurilor pe actiune in valute constante, precum si cresterea eficientei capitalului."

Revizuirea activitatii

Cifra de afaceri de 65.5 miliarde CHF, cu un impact de schimb valutar de -1.7%. Rezultatul net al achizitiilor si dezinvestirilor a afectat cresterea vanzarilor cu -0.6%.

Cresterea organica a fost de 3.3%, compusa din 2.5% crestere interna reala si 0.8% crestere a preturilor. Toate zonele geografice au inregistrat o crestere pozitiva in mediile de tranzactionare modeste, in general.
  • 4.8% in Americi (AMS) 
  • 2.1% in Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord (EMENA) 
  • 2.5% in Asia, Oceania si Africa sub-Sahariana (AOA) 

Cresterea interna reala
s-a bazat pe scara larga pe toate categoriile si zonele geografice.
  • 2.3% in AMS
  • 2.4% in EMENA
  • 3.0% in AOA
    • Am continuat sa crestem atat pe pietele dezvoltate, cu o crestere organica de 1,9% (crestere interna reala de 2,5%), cat si in pietele emergente, cu 5,3% (crestere interna reala de 2,5%).
    • Nivelul preturilor a prezentat unele cresteri, dar a ramas moderat. Am castigat sau ne-am mentinut cota de piata in aproape 60% din afacerile noastre.
    • Incepand cu ianuarie 2017, Nestlé Professional se transforma dintr-o afacere condusa la nivel global, in intreprinderi gestionate regional, integrate in Zone si sustinute de o unitate de activitati strategice a Nestlé Professional. Acest lucru va facilita o concentrare mai mare asupra clientilor si va spori alinierea si operativitatea din fiecare regiune si piata.
    • La inceputul lunii octombrie am finalizat tranzactia cu R&R pentru a infiinta Froneri, un nou joint-venture in inghetata, alimente congelate si lactate refrigerate, care combina activitatile din Europa, Orientul Mijlociu (cu exceptia Israelului), Argentina, Australia, Brazilia, Filipine si Africa de Sud.

Zona AMS

Cifra de afaceri de 18.8 miliarde CHF, 4.5% crestere organica, 1.6% crestere interna reala

    • In America de Nord cresterea a fost determinata de Coffee-mate si Petcare, precum si de Lean Cuisine si Stouffer’s, care au continuat sa fie rentabile prin inovatia de produs si sprijinul brandului, in special meniurile individuale si platforma Fit Kitchen. Lean Cuisine si Stouffer’s, precum si Nestlé SUA au continuat, per ansamblu, sa castige cota de piata. Canada a inregistrat o crestere solida, in special la ciocolata si inghetata.
    • Per ansamblu, America Latina a avut o crestere buna, determinata de Mexic in lactate, Nescafé si produse de cofetarie. Regiunea Plata si Columbia au avut rezultate bune, iar Petcare a ramas un factor cheie de crestere in America Latina. Cresterea in Brazilia a fost elastica, dar afectata de cresteri necesare ale preturilor, in special pentru produse lactate si produse de cofetarie.

Zona EMENA

Cifra de afaceri de 12,2 miliarde CHF, 2,2% crestere organica, 2,7% crestere interna reala

    • Ritmul de crestere se bazeaza pe o crestere interna reala, care a condus la o crestere a cotei de piata in intreaga zona. Majoritatea tarilor si categoriilor au inregistrat rezultate bune.
    • Europa de Vest continua sa asigure o crestere pozitiva, in ciuda mediului deflationist. Nescafé Dolce Gusto, Petcare si pizza congelata au fost din nou principalii factori de crestere. Italia si regiunea Iberica au fost actorii principali.
    • Europa Centrala si de Est si Rusia au avut un progres de doua cifre. Nescafé si Petcare au fost principalii contribuitori din regiune. Romania, Ungaria si Republica Ceha au contribuit si ele la rezultatele bune.
    • In Orientul Mijlociu si Africa de Nord cresterea a fost datorata Nescafé si produselor culinare nerefrigerate. Turcia a avut din nou o crestere din doua cifre cu Nescafé si produse de cofetarie, iar Africa de Nord a contribuit si ea pozitiv. Cu toate acestea, in Orientul Mijlociu, instabilitatea a continuat sa ne afecteze activitatea.

Zona AOA

Cifra de afaceri de 10,6 miliarde CHF, 2,8% crestere organica, 2,7% crestere interna reala

    • Cea mai mare parte a activitatii din Zona a avut o crestere durabila buna si un puseu al cotei de piata. Asia de Sud-Est cu Filipine, Indonezia si Vietnam au aratat o crestere puternica. Africa sub-Sahariana a avut si ea rezultate bune, in crestere, in ciuda volatilitatii economice continue. Redresarea sustinuta a taiteilor Maggi din India a fost, de asemenea, incurajatoare. In China, asa cum era de asteptat, Yinlu a continuat sa aiba o pondere mare in performanta Zonei.
    • In China, mediul ramane o provocare in categoria produselor alimentare si a bauturilor. In acest context Yinlu a continuat sa aiba un impact negativ asupra performantei zonei, in conditiile in care am lucrat la initiativele noastre de revenire. Cu toate acestea, am mentinut un impuls pozitiv cu Nescafé, atat solubil, cat si gata de consum, precum si cu napolitanele de cofetarie.
    • India a crescut puternic deoarece taiteii Maggi au continuat sa castige inapoi cota de piata si comparatiile au progresat favorabil. Ciocolata, in frunte cu KitKat, a inregistrat rezultate bune.
    • Asia de Sud-Est a avut o crestere cu o singura cifra si majoritatea pietelor s-au comportat bine, Vietnam si Indonezia oferind o crestere de doua cifre, generata de o performanta puternica a Milo. In Filipine s-a inregistrat o crestere de o cifra, avand in top Nescafé si Bear Brand.
    • Africa sub-Sahariana continua sa creasca bine pe toate categoriile, mai ales cu Maggi. Nigeria, Ghana si Coasta de Fildes au ramas cele mai importante.
    • In pietele dezvoltate, cresterea solida a Japoniei a continuat sa construiasca pe inovatia de produs si a modelului de afaceri din jurul Nescafé si KitKat, in timp ce intensitatea competitiei in randul comerciantilor cu amanuntul a afectat rezultatele din Oceania.

Apele Nestlé

Cifra de afaceri de 6,1 miliarde CHF, 4,2% crestere organica, 4,4% crestere interna reala

    • Apele Nestlé au mentinut ritmul bun, condus de o crestere puternica pe pietele emergente, cat si in pietele dezvoltate, cu rezultate bune atat in SUA cat si in Europa.
    • In cadrul intregii activitati, marcile premium internationale carbogazoase S.Pellegrino si Perrier au continuat sa obtina performante. S-au inregistrat o crestere sustinuta buna cu Nestlé Pure Life si contributii puternice de la branduri locale emblematice, cum ar fi Poland Spring in Statele Unite, Buxton in Marea Britanie, si Sta.María in Mexic.

Nestlé Nutrition 


Cifra de afaceri de 7,7 miliarde CHF, 1,3% crestere organica, 0,8% crestere interna reala

    • Nestlé Nutrition a mentinut o crestere modesta in contextul modificarii dinamicii categoriei, in special in China, unde scaderea preturilor si ajustarile stocurilor inainte de noul regulament au provocat o stagnare a cresterii categoriei. In ciuda acestui fapt, performanta marcii noastre super premium Illuma a ramas solida, cu o crestere organica de doua cifre.
    • In Statele Unite, trecerea la noile formate de ambalaj si constrangerile temporare de aprovizionare au afectat cresterea organica, dar aceste probleme sunt acum in mare parte rezolvate.
    • Orientul Mijlociu a fost afectat de instabilitatea politica, care cauzeaza constrangeri de aprovizionare, in timp ce a existat o crestere solida in alte piete din America Latina si Asia, in frunte cu cu Brazilia, Mexic, Filipine si Indonezia.

Alte activitati

Cifra de afaceri de 10,1 miliarde CHF, 4,6% crestere organica, 4,0% crestere interna reala

    • Cresterea Nestlé Professional a fost determinata de pietele emergente, in special China, Rusia si Mexic. SUA a mentinut performanta solida in ciuda presiunii de stabilire a preturilor, in timp ce Canada si pietele din Europa de Vest au fost mai incercate.
    • Nespresso a mentinut o crestere buna, cu un impuls puternic in AMS si AOA si cu o performanta solida in EMENA. Ca urmare a succesului sistemului VertuoLine in America de Nord, acesta va fi lansat in Franta, in aceasta luna. Extinderea geografica a Nespresso a continuat pe parcursul perioadei cu deschiderea a 21 noi buticuri in intreaga lume.
    • Nestlé Health Science a avut o crestere buna, de doua cifre in Consumer Care, datorita performantelor puternice ale Boost si Carnation Breakfast Essentials in Statele Unite, precum si dezvoltarii continue a Meritene in Europa. Cresterea buna in gama Medical Nutrition a fost determinata de portofoliul anti-alergic, in special in China.
    • In ceea ce priveste Nestlé Skin Health, consumul s-a centrat pe lotiunile Cetaphil, extensia Cetaphil Baby in SUA si gama de protectie solara Daylong in Europa. Gama de produse eliberate pe baza de reteta a fost sustinuta de produse inovative ca Epiduo Forte (acnee) si Soolantra (rozacee), in timp ce s-a confruntat cu o presiune generica asupra Oracea si Differin in Statele Unite.

In perspectiva

Pentru tot anul 2016, tinand cont de mediul actual mai retinut, ne asteptam la o crestere organica de aproximativ 3,5%, imbunatatirea marjelor si a castigurilor pe actiune in valute constante, precum si cresterea eficientei capitalului.

Anexa

Prezentare generala a vanzarilor pe noua luni 2016

 

  Ian.- Sept.
2016
Cifra de afaceri in
milioane CHF
Ian.- Sept.
2015
Cifra de afaceri in
milioane CHF
Ian.- Sept. 2016
Crestere organica
(%)

Ian.- Sept. 2016
Crestere interna reala
(%)
Pe segmente operationale
 - Zona AMS 18’805 18’503 +4.5 +1.6
 - Zona EMENA 12’155 12’023 +2.2 +2.7
 - Zona AOA 10’571 10’464 +2.8 +2.7
Apele Nestlé
6’134 5’891 +4.2 +4.4
Nestlé Nutrition 7’707 7’842 +1.3 +0.8
Alte activitati 10’142 10’140 +4.6 +4.0
Total Grup 65’514 64’863 +3.3 +2.5
Pe produs
Bauturi sub forma de praf si lichide
14’417 13’979 +4.9 +4.1
Apa 5’735 5’489 +4.7 +4.9
Produse lactate si inghetata 10’779 10’997 +0.9 +0.6
Nutritie si Sanatate 11’022 10’854 +2.8 +2.1
Meniuri preparate si suplimente alimentare 8’812 9’084 +3.0 +2.4
Produse de cofetarie 5’929 6’152 +1.6 -1.4
Petcare 8’820 8’308 +5.5 +4.3
Total Grup 65’514 64’863 +3.3 +2.5

 

Persoane de contact

Media Robin Tickle Tel.: +41 21 924 22 00
Investitori Steffen Kindler Tel.: +41 21 924 35 09