Tinerii isi doresc distractie in fiecare zi

To Press Releases listBucuresti,feb. 22, 2011

La momentul actual, distractia detine un rol esential in viata tinerilor de pretutindeni, iar daca o anumita activitate nu este antrenanta, in mod sigur nu va avea succes si nu o vor mai repeta altadata. Dar ce inseamna distractia pentru ei? Un studiu citat de NESCAFÉ arata ca tinerii incearca sa diversifice din ce in ce mai mult activitatile din timpul liber si vor ca fiecare activitate sa le ofere o noua experienta, mixul ideal fiind creat de momentele petrecute in mediul virtual cu cele din mediul real. In plus, tinerii isi doresc sa faca propriile alegeri atunci cand se distreaza si sunt foarte reticenti la activitatile impuse.



De asemenea, un alt studiu  mentionat de NESCAFÉ a concluzionat ca preferintele pentru distractie ale tinerilor sunt reprezentate de: timpul petrecut cu prietenii (85%) - fie ca este vorba de excursii, vacante cu prietenii, o plimbare cu masina, iesirea in oras -, muzica si concerte (83%), precum si petrecerile (78%). Acestea sunt in topul preferintelor, tinerii cautand in permanenta solutii pentru a invinge plictiseala. Astfel, acestia vor sa isi cheltuiasca banii si sa isi petreaca timpul experimentand, dar in aceeasi masura foarte multi dintre ei vor sa aiba si propriile bunuri: gadgeturi, apartamentul propriu sau o masina pentru a-si afirma independenta, pentru confort si nu in ultimul rand pentru a se distra asa cum vor.
    
Acum, tinerii din Romania pot alege distractia preferata in cadrul promotiei nationale NESCAFÉ Antiplictiseala, prima campanie ce le ofera posibilitatea de a decide ce premiu pot primi.

“Pentru tineri, valorificarea timpului liber si distractia sunt esentiale, pentru ca ei vor sa traiasca fiecare clipa din plin si sa nu lase niciun moment sa treaca pe langa ei. Aceasta este si ideea de la care a pornit promotia NESCAFÉ Antiplictiseala care le ofera participantilor posibilitatea de a alege premiul preferat: un Mini Cooper, o garsoniera utilata de distractie sau o vara de concerte cu 3 prieteni prin Europa. Oricare dintre aceste premii ii ajuta pe tineri sa invinga plictiseala si, mai mult, decizia va fi a lor, intrucat ei sunt cei care hotarasc prin vot care va fi marele premiu.”, declara Ana Maria Doxan, Business Manager Nestlé Beverages.

In cadrul promotiei nationale NESCAFE Antiplictiseala, participantii pot decide prin vot care va fi marele premiu: un Mini Cooper, o garsoniera de distractie sau vara de concerte prin Europa.

Intre 21 februarie – 1 mai 2011, perioada de desfasurare a promotiei, participantii pot castiga premii in valoare de 500 RON/ora, iar la final marele premiu ce va fi decis in urma votului exprimat pe site. Produsele participante la promotia NESCAFÉ Antiplictiseala sunt toate pliculete NESCAFE 3in1, NESCAFÉ Frappe si NESCAFÉ 2in1 cu cod promotional. Pentru mai multe informatii privind participarea la promotie, puteti accesa site-ul www.nescafe.ro.

Despre NESCAFÉ

Cafeaua solubila a fost inventata de Nestlé in 1938 si a fost denumita NESCAFÉ, derivat din numele companiei Nestlé si café. Astazi, NESCAFÉ este cafeaua nr. 1 in lume, venind in intampinarea consumatorilor cu foarte multe varietati de produse pentru toate gusturile.
In Romania, specialitatile NESCAFÉ 3in1, NESCAFÉ 2in1 si NESCAFÉ Frappe sunt produse la fabrica Nestle din Timisoara.
Compania Nestlé, cu sediul central in Vevey, Elvetia, a fost infiintata in 1866 de Henri Nestlé, iar astazi este cea mai mare companie de nutritie, sanatate si wellness, ocupand pozitia de lider mondial in industria alimentara. In prezent, Nestlé are 280.000 de angajati, fabrici si operatiuni in aproape fiecare tara. Misiunea companiei este de imbunatati in fiecare zi calitatea vietii consumatorilor, oferindu-le oportunitatea de a alege alimente si bauturi mai gustoase si mai hranitoare, pentru a avea o alimentatie diversificata.
Activitatea Nestlé in Romania a inceput in Bucuresti, in iulie 1995, in prezent, portofoliul Nestlé Romania fiind format dintr-o gama diversificata de produse.

Articole pe aceeasi tema: