Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Care este poziția Nestlé în domeniul comercializării formulelor pentru sugari?

Care este poziția dvs. cu privire la raportul Changing Markets Foundation and Global Monitoring   Busting the Myth, care susține că dați sfaturi contradictorii și înșelătoare cu privire la formulele pentru sugari?

Nestlé consideră că laptele matern este cea mai bună alegere nutrițională pentru un sugar și că alăptarea joacă un rol fundamental în creșterea și dezvoltarea copilului în primele 1000 de zile de viață.

În 2015, am adoptat politica noastră privind protecția maternității, care este aliniată prevederilor stabilite de către Convenția OIM privind protecția maternității și oferă noilor mame până la șase luni concediu de maternitate și acces la 425 de camere pentru alăptare în întreaga lume.

În special în China, am colaborat cu organizații publice și private și am deschis 3,297 camere pentru alăptare. Aceasta este o expresie importantă a angajamentului nostru la nivel global de a susține alăptarea, pe care, ca lider în domeniu, ne-am asumat să o protejăm printr-o politică de marketing responsabil al înlocuitorilor de lapte matern (BMS).

Aplicăm Codul de marketing al înlocuitorilor de lapte matern și rezoluțiile OMS ulterioare, implementate de statele membre. Avem măsuri stricte pentru a asigura conformitatea și încurajăm orice persoană  care este interesată cu privire la practicile noastre să le impărtășească cu noi. Vă asigurăm că răspundem în mod permanent.

Chiar dacă aromele de vanilină din formula de continuare (pentru copiii cu vârste cuprinse între 6 și 12 luni) sunt permise de CODEX și de reglementările locale, am hotărât în ​​mod voluntar să le eliminăm din cele câteva rețete care încă le conțin. Încercăm în acest moment să găsim alternative și eliminăm, de asemenea, mențiunile referitoare la vanilină pe noile etichete.

Nestlé nu include nicio mențiune care să idealizeze produsele noastre sau să presupună că acestea sunt superioare sau echivalente cu laptele matern pe etichetele produselor pentru sugari sau în materialele de comunicare. Formulele pentru sugari au evoluat și sunt mai aproape de laptele uman din punct de vedere al compoziției decât laptele de vacă nemodificat.

Ca atare, comunicăm că produsele sunt „inspirate de laptele matern". Pentru sugarii care nu pot fi hrăniți cu laptele matern, așa cum este recomandat, formula pentru sugari este singurul înlocuitor al laptelui matern.

În plus, activitățile de promovare a laptelui de creștere sunt permise în temeiul legislației naționale din Hong Kong și al politicii noastre proprii, iar stabilirea prețurilor este determinată de mulți factori, printre care taxele de import, taxele locale, costurile de producție și marjele de distribuție și de comercializare.

Care este răspunsul Nestlé la raportul Changing Markets Foundation privind marketingul formulelor pentru sugari?

Raportul Changing Markets Foundation (CMF) cu privire la formula pentru sugari ridică câteva puncte importante. Am invitat CMF să discutăm despre aceste lucruri care să ne permită să clarificăm unele dintre inexactitățile incluse în constatări. CMF și-a manifestat dorința de a se angaja într-un dialog cu noi și sperăm, pe această cale, să discutăm în mod colectiv despre provocarea importantă de a asigura accesul la alimentația potrivită pentru sugari.

Nestlé și-a luat la nivel local angajamentul de a sprijini alăptarea, în conformitate cu recomandările Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), și de a comercializa în mod responsabil substituenții de lapte matern (BMS), în conformitate cu rolul nostru de lider în acest domeniu.

Respectăm Codul OMS privind marketingul BMS implementat de guvernele naționale peste tot în lume, ca un minim. Întrucât Codul a fost implementat doar de către 39 de țări la nivel global, aplicăm în mod voluntar propria politică atunci aceasta este mai strictă decât codul național, în toate cele 152 de țări considerate ca având un risc ridicat în ceea ce privește mortalitatea infantilă și nutriția sugarului

În cazul în care mamele nu pot, sau au ales să nu alăpteze, formula pentru sugari este singurul înlocuitor adecvat pentru laptele matern. Salutăm recunoașterea în raportul CMF a rolului important pe care îl joacă formulele pentru sugari în furnizarea unei alimentații adecvate acolo unde este cazul.

Suntem de acord că producătorii acestei formule au responsabilitatea de a furniza produse care sunt sigure și cât mai complete din punct de vedere nutrițional, pentru a se asigura că în compoziția lor sunt incluse cele mai bune informații disponibile din punct de vedere științific.

600 de cercetători Nestlé, în parteneriat cu organizațiile academice, se dedică îmbunătățirii continue a produselor noastre pentru a asigura creșterea sănătoasă și alimentația pentru sugari. Prin sprijinul nostru pentru alăptare, cercetare științifică, practici responsabile de marketing și angajamentul de a furniza produse sigure și nutritive, intenționăm să oferim sugarilor cel mai bun început posibil în viață.

Faceți mențiuni cu privire la unele produse în ceea ce privește apropierea lor de laptele matern?

Raportul menționează mențiunile specifice pe care le facem cu privire la produsele noastre din SUA, Hong Kong, Elveția și Spania. Toate aceste mențiuni sunt conforme cu cerințele de reglementare din aceste țări. Nu folosim nicio afirmație despre produsele noastre pentru formule pentru sugari sau în celelalte comunicări care ne idealizează produsele sau presupun că sunt superioare sau echivalente cu laptele matern.

Formulele moderne pentru sugari sunt mai apropiate de laptele uman din punct de vedere al compoziției. Ca atare, permitem comunicări care să ateste că ingredientele noastre pentru formulele pentru sugari sunt „inspirate de laptele matern" sau conțin componente comparabile cu cele ale laptelui matern, cum ar fi proteinele sau oligozaharidele din laptele uman (HMOs), care sunt dovedite științific ca fiind echivalente. Acesta nu încalcă Codul OMS astfel cum este implementat de guvernele naționale sau politica noastră proprieatunci când aceasta este mai strictă decât codul național.

De ce variază ingredientele din formulele pentru sugari?

CODEX (organism stabilit de Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură și Organizația Mondială a Sănătății pentru elaborarea standardelor alimentare) și reglementările locale determină ingredientele esențiale necesare care trebuie incluse în formula pentru sugari. Toate produsele noastre îndeplinesc aceste cerințe. Respectăm reglementările fiecărei țări în care operăm, care pot fi diferite de la o țară la alta. Compoziția formulei pentru sugari variază și este influențată de reglementările locale și de ghidul organismelor științifice locale sau regionale. În paralel, pe măsură ce știința avansează, adaptăm în mod constant gama de produse prin adăugarea de ingrediente și modificarea structurii compoziționale, așa cum permite legislația și reglementările locale, pentru a oferi alternative profesioniștilor din domeniul sănătății și părinților.

Utilizați aroma de sucroză și vanilie în unele produse cu formulă pentru sugari?

Contrar celor afirmate în raport, nu folosim sucroză în niciunul dintre produsele noastre pentru sugari (0-6 luni) și eliminăm în mod voluntar sucroza din toate celelalte produse formule de continuare (6-12 luni),  până la sfârșitul anului 2018 pentru această gamă de vârstă. De astăzi, sucroza este prezentă în mai puțin de 10% din rețetele noastre pentru acest interval de vârstă.

Aroma de vanilie este sigură și permisă pentru sugari de peste 6 luni, conform CODEX. Acesta este prezentă într-un număr foarte limitat de produse pentru această gamă de vârstă și nu este utilizată în produsele noastre cu formule pentru sugari în Africa de Sud, contrar a ceea ce afirmă raportul.

În ce constă supravegherea externă privind activitățile de alimentație pentru sugari?

Au avut loc în ultimii doi ani 8 audituri externe independente și 57 de audituri interne la nivel de țară privind activitățile noastre de nutriție pentru sugari. Raportăm în mod transparent și în mod public rezultatele acestor audituri și luăm măsuri corective acolo unde este necesar.

Suntem mândri că am fost primul producător BMS inclus în indexul FTSE4Good și că am respectat în mod consecvent criteriile sale riguroase de marketing responsabil pentru BMS începând cu 2011.

Deși recunoaștem necesitatea unei îmbunătățiri continue, după cum s-a menționat și în raportul CMF, am ocupat locul întâi în clasamentul cel mai recent al politicilor și practicilor de marketing globale ale BMS privind Access To Nutrition Index.