Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Ce face Nestlé pentru a restricționa comercializarea către copii a alimentelor și a băuturilor?

Nestlé respectă standardele stricte privind publicitatea și marketingul pentru copii. Dorim ca toți copiii să aibă un început sănătos în viață și nu facem publicitate către copiii care au sub șase ani.

Comunicăm alimente și băuturi care fac parte dintr-o dietă hrănitoare și echilibrată numai copiilor mai mari (cu vârste între 6 și 12 ani). Aceste produse trebuie să îndeplinească criteriile UE privind alimentația, în conformitate cu politica noastră privind comunicarea de marketing copiilor (pdf, 5Mb).

În conformitate cu politica noastră, nu ne adresăm copiilor în comunicarea pentru biscuiți, zahăr și dulciuri cu ciocolată. Din ianuarie 2018, vom adăuga mai multe produse pe această listă.

Care este politica Nestlé în ceea ce privește comercializarea alimentelor și băuturilor în școli?

Politica noastră privind marketingul pentru copii acoperă marketingul în școli pentru a ajuta copiii cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani să aibă o dietă echilibrată sănătoasă. Orice produse vândute în școlile primare trebuie să îndeplinească criteriile UE privind alimentația obligatorie, alte angajamente convenite la nivel regional sau național sau criteriile Nestlé Nutritional Foundation (pdf, 1Mb) - oricare dintre acestea este mai strictă. Respectarea politicii noastre noastră este auditată de firme de audit independente și recunoscute: vă rugăm să citiți evaluarea de conformitate a marketingului pentru copii, efectuată în India în 2019 (pdf, 5Mb).

Cum încurajați alimentația și activitatea fizică în școli?

Nestlé Healthy Kids este programul nostru la nivel global care ajunge la peste 8 milioane de copii pe an în 84 de țări. Colaborăm cu organizațiile partenere pentru a crește nivelul de cunoștințe despre alimentație și sănătate în rândul elevilor, pentru a-i încuraja să mănânce sănătos și să fie activi.

De asemenea, încurajăm activitatea fizică prin intermediul brandurilor noastre. De exemplu, Milo a derulat programe sportive la nivel local aprobate de autoritățile naționale timp de peste 30 de ani pentru a inspira milioane de copii să facă sport. Această inițiativă este concepută pentru a încuraja copiii să se bucure de experiența pozitivă a educației fizice și a activității la începutul vieții fiind în conformitate cu politica noastră de marketing pentru copii.

De ce parteneriatul FC Barcelona include Milo și Nesquik?

Suntem parteneri cu FC Barcelona pentru a promova un stil de viață mai sănătos și o activitate fizică pentru copii. Milo desfășoară programe sportive la nivel local pentru 22 de milioane de copii din întreaga lume, iar parteneriatul include Nesquik în Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

Atât Milo, cât și Nesquik promovează alimentația sănătoasă, jocul activ și activitatea fizică, iar profilurile lor nutriționale sunt conforme cu criteriile nutriționale recunoscute.

Cum justificați folosirea de personaje ca iepurașul Nesquik?

Folosim numai personajele Nestlé pentru a promova un stil de viață sănătos și activ pentru copii sub 12 ani. În trecut, am folosit personaje pentru a ne distinge produsele de cele ale altor concurenți.