Nutrition, Health & Welness

 

Cereale integrale – pentru conditia si forma ta fizica

Sanatatea este cea mai pretioasa comoara pe care o avem. Alimentatia sanatoasa ne permite sa fim in forma, sa aratam grozav si sa ne simtim minunat! Zilnic trebuie sa-i asiguram organismului nostru necesarul minim de vitamine si minerale iar consumul de cereale integrale contribuie in acest sens.

Iata doar cateva dintre substantele nutritive importante pe care le gasesti intr-o varietate de cereale integrale delicioase:

  • Magneziu – acest mineral se gaseste in painile din cereale integrale – inclusiv grau integral, porumb, secara – si in orezul integral.
  • Vitaminele din grupa B – orezul si graul sunt excelente surse ale acestei grupe de vitamine.
  • Fibre – unul dintre avantajele esentiale ale cerealelor integrale este ca sunt alimente bogate in fibre, ceea ce inseamna ca te tin satul dupa ce mananci si alunga crampele foamei! Bucura-te de alimente bogate in fibre cu grau, secara si faina de ovaz integrale.

Si nu uita ca majoritatea cerealelor integrale sunt sarace in grasimi in mod natural. Studiile confirma ca, mancand cel putin trei portii de cereale integrale pe zi, ai multe avantaje sanatoase, printre care si acela ca-ti mentii silueta.

 

Cerealele integrale si mentinerea siluetei – o combinatie castigatoare!

Stiai ca, mancand cereale integrale in fiecare zi, iti poti mentine silueta? Cerealele integrale sunt combinatii magice de carbohidrati complecsi care necesita mai mult timp pentru a fi descompusi de organism si prin urmare iti dau energie o perioada mai lunga de timp. In plus, cerealele integrale contin multe fibre, iar alimentele fibroase ajuta la diminuarea senzatiei de foame care poate aparea intre mese.

Ce inseamna o portie? Iata cateva indicatii: 40 de grame de Cereale Fitness pentru micul dejun (in patru variante delicioase!), 60 de grame de orez integral fiert sau o felie de paine integrala.

Creeaza-ti un plan de alimentatie sanatos care include cel putin trei portii de cereale integrale zilnic si nu uita ca femeile care mananca frecvent cereale integrale au tendinta de a-si mentine silueta mult mai mult timp!

 

Incepe ziua cu un mic dejun sanatos!

Sa-ti incepi ziua cu cereale integrale precum Fitness e un mod grozav de a-ti asigura o dimineata buna, tie si intregii familii! Cerealele integrale sunt atat de usor de preparat - doar torni lapte - si contin bunatatile nutritive care te ajuta sa-ti mentii corpul si inima sanatoase.

Sunt mai multe motive pentru care sa alegi cerealele integrale - intai, fiecare bob integral contine un pachetel de nutrienti care includ stratul exterior al bobului - bogat in fibre; partea din mijloc, care contine carbohidrati datatori de energie si germenele care contine minerale plus vitaminele B si E. Cand un bob este INTEGRAL, inseamna ca nimic nu a fost rafinat, asa ca bobul ramane intreg, plin de bunatati si beneficii nutritive.

Consumul de cereale integrale la micul dejun te poate ajuta sa te simti satul mai mult timp, si astfel poti evita tentatia gustarilor. Ele iti asigura mai multe fibre decat cerealele rafinate si iti furnizeaza proteine si cantitatea potrivita de carbohidrati, dandu-ti energie in mod constant.

 

Cereale integrale pentru micul-dejun si nu numai

Recomandarea nutritiva pentru portiile de cereale integrale este de trei pe zi. Ooo, iti zici tu – cum pot manca trei portii de cereale integrale pe zi? Unde le gasesc? Este foarte simplu sa incluzi cerealele integrale in planul tau alimentar zilnic, si vei avea asigurate niste minunate aventuri ale gustului!

Iesi in oras sa iei pranzul? Cauta in meniu sandvisuri cu paine din faina integrala. Sau poate vei gasi supa cu orz – plina de elemente nutritive!

Pranzul la birou? Un sandvis cu paine din faina integrala si pui sau branza degresata si rosii este o alegere inteligenta.

Alegerea pentru cina ar putea include o clatita din faina integrala, orez integral sau paste integrale.

Cerealele integrale sunt modul ideal de a-ti supraveghea silueta zilnic – chiar si cand iei masa in oras (daca ai grija cu ce le combini!) – te vei simti minunat si-ti vei adora silueta!

 

Copiii si cerealele integrale

Unul dintre cele mai importante daruri pe care le poti oferi copiilor tai este sa le arati calea spre o alimentatie sanatoasa si hranitoare. Obiceiurile formate la inceputul vietii tind sa stabileasca modelul alimentar din viitor. Obisnuirea copiilor cu deliciile gustului cerealelor integrale, ale fructelor si legumelor proaspete de la o varsta frageda prezinta avantaje pe termen lung.

Cand ii inveti pe copii cu un nou aliment, incepe cu cantitati mici, ca sa le obisnuiesti papilele gustative cu diferitele arome. De asemenea, ii poti incuraja pe copii sa manance cereale integrale implicandu-i in proces:

Ia copiii cu tine cand mergi sa cumperi mancare, asa pot invata despre produsele din cereale integrale in diferite forme - cereale, paine, orez, paste, biscuiti si fursecuri. Acasa, roaga-i pe copii sa te ajute la pregatirea mesei, inclusiv a cerealelor integrale pentru micul dejun, si lasa-i sa-si creeze propriile sandvisuri sau gustari cu cereale integrale pe care le iau cu ei la scoala.

Serveste cereale integrale in mesele familiei, la feluri precum lasagna, macaroane, spaghete si retete cu orez. Deserturile cu cereale integrale sunt disponibile si gata preparate la supermarket-uri sau pot fi pregatite acasa cu usurinta.

Cerealele integrale sunt acum recunoscute de catre expertii nutritionisti ca una din principalele surse de nutrienti, fibre, anumite vitamine si minerale, care le permit celor mici sa se bucure de toate aceste beneficii nutritionale.