Summer's cool Nestlé

Nestlé România a lansat în 2017 programul SUMMER’S COOL, școala de vară dedicată tinerilor care doresc săîși descopere și să își exerseze talentul în domeniul business-ului.

 

Programul SUMMER’S COOL constă într-o serie de workshopuri pe teme de business, organizate sub forma unor ateliere interactive ce îmbină teoria cu practica. Conceput ca parte a programului „Alliance for YOUth”, SUMMER’S COOL este o inițiativă menită să completeze pregătirea teoretică oferită de şcoală cu o pregătire practică, care să îi familiarizeze pe studenţi cu cerinţele şi realitatea joburilor din lumea de business. Organizarea școlii de vară reprezintă un efort comun al mai multor companii din sectorul privat de a deschide noi orizonturi în rândul tinerilor și de a se implica activ în educația lor. Companii precum Catalyst, CHEP, EY, FM Logistic, g7 (cunoscut anterior ca Grup Șapte) şi Nielsen au ales să se alăture inițiativei și să împărtășească cunoștințe esențiale specifice din domenii precum Management de Proiect, Logistică, Supply Chain, Cercetare de Piață, Digital, Finanțe și Vânzări. Pe lângă aceştia, specialişti seniori din Nestlé România au susţinut ateliere de Marketing, Trade Marketing, E-Commerce, Nutriție, Relații Publice și Leadership.

În context mai amplu, iniţiativa „Alliance for YOUth” doreşte să aducă soluții la realitatea îngrijorătoare a șomajului din rândul tinerilor; problema a căpătat proporții la nivelul Uniunii Europene, în special în oraşele mari din sudul Europei, unde rata de şomaj în rândul tinerilor ajunge la cote îngrijorătoare. De aceea, studenții ale căror rezultate au fost remarcate în timpul workshopurilor, vor aprofunda cele învățate prin începerea unor stagii de traineeship în companiile partenere.

Prima ediție a școlii de vară a reunit 20 studenți din București, Viena și Manchester. Participanții au fost selectați din diferite arii educaționale dintr-un total de 70 de aplicanți, pentru a participa timp de șase zile la cele nouă workshopuri oferite de SUMMER’S COOL.

Datorită succesului din prima ediție, Nestlé România a continuat și în anul 2018 proiectul SUMMER’S COOL, reunind 26 de tineri, studenți la universități din București, Londra, Leeds sau Bath. Aceștia au fost selecționati în urma unor interviuri riguroase pentru a participa, timp de două săptămâni, la cele 13 workshop-uri