Sort by

Marketingul responsabil adresat copiilor

Angajamentul nostru: Marketingul adresat copiilor se va referi numai la produse care ii ajuta sa aiba o alimentatie nutritiva

De foarte multa vreme suntem un sustinator al marketingului responsabil adresat copiilor. Principiile noastre de comunicare, ca si Politica Nestlé privind comunicarea de marketing adresata copiilor, stipuleaza faptul ca toate comunicarile adresate copiilor trebuie sa respecte principiile unui marketing responsabil si sa se limiteze la alimentele si bauturile care se potrivesc unui anumit profil nutritional.

In calitate de membru fondator al Aliantei Internationale a Producatorilor de Alimente si Bauturi (International Food & Beverage Alliance – IFBA), suntem hotarati sa respectam, de asemenea, Politica globala a acesteia cu privire la comunicarile publicitare si de marketing adresate copiilor.

Progresele inregistrate pana in prezent

Suntem hotarati sa continuam sa ridicam nivelul de constientizare in intreaga noastra organizatie, in privinta tuturor criteriilor de marketing adresat copiilor si am conceput un instrument adaptat bazat pe internet care sa imprime intelegerea politicii noastre in randul personalului de marketing si al partenerilor de agentie externi.

Acest instrument se bazeaza pe exemplele de branduri Nestlé si, dupa ce a fost experimentat in sase piete, a fost introdus la sfarsitul anului 2016.

De asemenea, colaboram cu partenerii din industrie, pentru a stabili garantii cu privire la marketingul adresat copiilor; in mod special, in tarile in care nu exista auto-reglementari sau reglementari referitoare la publicitate. In 2016, au fost stabilite si consolidate noi garantii in numeroase tari, iar aceste angajamente ale industriei se extind acum la 51 de state.

Obiectivele noastre:

Pana in 2017: In sprijinul implementarii Politicii Nestlé privind comunicarea de marketing adresata copiilor, vom introduce cursul nostru de formare specifice pentru echipele de marketing, la nivel global. Pana in 2017: Vom promova pentru copii numai produse care sa constituie baza unei diete hranitoare.