Nestle sustine Capitala Europeana a Tineretului Cluj-Napoca 2015

To Press Releases listBucuresti,sep. 10, 2014

Nestle România va fi alături de tineri la Cluj, Capitala Europeană a Tineretului în 2015, prin intermediul programului european “Nestlé Needs YOUth”, lansat pe 15 noiembrie 2013. Destinat sprijinirii tinerilor aflați la început de carieră, programul va contribui la promovarea primului oraș din România care a câștigat acest statut.

Cluj-Napoca, unul dintre cele mai mari orașe universitare din România, devine în 2015 Capitala Europeană a Tineretului, atrăgând atenția asupra rolului pe care noua generație îl joacă în dezvoltarea societății. În acest context, Nestle România lansează o nouă dimensiune a programului “Nestlé Needs YOUth” la nivel local, chiar din această toamnă, oferind tinerilor surse de inspirație și diverse oportunități pentru conturarea unui viitor profesional de succes.

Printr-o serie de evenimente și acțiuni menite să amplifice rolul esențial al tinerilor în creșterea economiei europene, Nestle România se va afla într-un dialog deschis cu studenții și proaspăt absolvenții din Cluj și nu numai. Astfel, prin intermediul programului “Nestlé Needs YOUth”, tinerii vor avea acces la o serie de sesiuni de orientare profesională și îndrumare în redactarea CV-ului, workshop-uri susținute de reprezentanții Nestlé și evenimente cu invitați speciali, toate acestea oferind continuitate inițiativei Nestlé de a contribui la integrarea tinerilor pe piața muncii.

”Faimos pentru atmosfera studențească vibrantă și desemnat Capitală Europeană a Tineretului în 2015, Clujul are ocazia acum să demonstreze că tinerii au o voce care merită ascultată. De aceea, am văzut în acest eveniment o oportunitate binevenită de a participa cu programul nostru Nestlé Needs YOUth”pe plan local, contribuind la dezvoltarea aptitudinilor profesionale ale tinerilor.” a declarat Hervé de Froment, Country Manager, Nestle România.

”Suntem în toiul pregătirilor pentru evenimentele ce vor avea loc în Capitala Europeană a Tineretului și, pe măsură ce ne apropiem de momentul lansării, cu ajutorul partenerilor, proiectul nostru de suflet prinde din ce în ce mai mult contur. Suntem mândri că pornim în această călătorie, care se anunță captivantă, alături de Nestle România și programul sau pentru tineret, “Nestlé Needs YOUth”, menit să aducă un plus de valoare în creșterea calității vieții tinerilor din Europa.” a declarat Vlad Pop, președintele Federației Share Cluj-Napoca.

Implicarea Nestle România în programul Youth@Cluj-Napoca 2015 vizează consolidarea colaborării companiei cu universitățile și asociațiile studențești din acest oraș al tinerilor. Așadar, prin programul “Nestlé Needs YOUth”, Nestle România își propune atragerea de noi talente din rândul tinerilor și dezvoltarea profesională a acestora, într-un context european ce urmărește implicarea activă a generației tinere în dezvoltarea culturală, socială, politică şi economică locală.

 

Nestlé, la nivel global

Nestlé este lider mondial în industria alimentară, fiind prezent în 86 de țări, cu un număr de 447 de fabrici și 333.000 de angajați. Prin misiunea companiei "Good Food, Good Life", Nestlé se angajează să îmbunătățească calitatea vieții consumatorilor în fiecare zi, în întreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viață echilibrat. 

 

Nestlé în România

Nestlé a intrat pe piață din România în 1995, în momentul de față având 1000 de angajați în București și în Timișoara, unde este localizată fabrica Nestlé.

În România, Nestlé este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața alimentară, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri în categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor în care este prezent).

Portofoliul Nestle România cuprinde o varietate de produse din diverse categorii, pentru a raspunde cererii consumatorilor: cereale pentru micul dejun pentru adulți (Nestlé Fitness, Musli Clasic, Musli Tropical), pentru copii (Nesquik, Nesquik Alphabet, Nesquik Duo, Chocapic, Cheerios, Cookie Crisp, Cini Minis), pentru tineri adolescenți (Lion), cât și pentru toată familia (Corn Flakes si Gold Flakes), precum și batoane de cereale pentru copii (Nesquik, Cini Minis, Chocapic) și batoane de cereale pentru adulți (gama Nestlé Fitness și gama Musli), băuturi (Nescafé, Nesquik), divizia Nestlé Professional, dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), înghețată (Nestlé Ice Cream), produse culinare (Maggi), produse pentru sugari (Nestlé Nutrition) și hrană pentru animale (Purina). Napolitanele JOE și Nesquik, precum și specialitățile de cafea NESCAFÉ 3in1 sunt produse în România, la fabrica din Timișoara.

 

Youth@Cluj-Napoca 2015

Cluj-Napoca a câștigat titlul de Capitală Europeană a Tineretului pentru anul 2015 în urma unui concurs internațional organizat anual de către Forumul European al Tineretului, cea mai reprezentativă structură de tineret la nivel european. Inițiativa a pornit de la tineri, de la organizații de tineret clujene care au lucrat împreună la proiectul de candidatură, Youth@Cluj-Napoca 2015 și care s-au reunit ulterior în Federația Share Cluj-Napoca. Astfel, titlul de Capitală Europeană a Tineretului a ajuns pentru prima dată în România, în Transilvania, iar pentru 365 de zile Cluj-Napoca va fi singurul oraș din Europa care se bucură de această distincție.

Municipalitatea clujeană a desemnat Federația Share Cluj-Napoca responsabilă de implementarea proiectului Youth@Cluj-Napoca 2015. Federația Share cuprinde la acest moment 32 de ONG-uri membre, organizații de tineret sau a căror activitate are o componentă puternică ce vizează dezvoltarea tinerilor din România. Obiectivul Federației Share Cluj-Napoca este de a contribui la dezvoltarea sectorului de tineret și la promovarea municipiului Cluj-Napoca prin proiectul Capitalei Europene a Tineretului, la nivel local, regional, național și internațional.

 

Articole pe aceeaşi temă: