Sort by

Sprijin pentru SOS Satele Copiilor România | Nestlé

Înapoi la comunicatele de presă
Bucuresti

București, 13 mai 2015Familia înseamnă împărtășirea momentelor frumoase, pe care cu toții ni le amintim cu drag, a lucrurilor care ne fac să zâmbim și a bucuriei fiecărei reușite.

Pentru a sărbători Ziua Internațională a Familiei, care are loc pe 15 mai, Nestlé donează 2% din valoarea cumpărăturilor tale în magazinele Cora în luna mai către o mare familie: Organizația SOS Satele Copiilor România.

”Nestlé prețuiește și celebrează familia. Prin această initiațivă ne dorim să venim în sprijinul copiilor de la SOS Satele Copiilor România, contribuind la dezvoltarea armonioasă a acestora. De asemenea, pentru că am vrut să ne implicam și mai mult de atât, o echipă formată din angajații Nestle România s-a oferit voluntar să construiască un loc de joacă special pentru ei, care să le aducă multe momente de bucurie”, a declarat Ana-Maria Doxan, Communications Director, Nestle România.

Organizația SOS Satele Copiilor România are misiunea de a integra copiii într-o familie SOS sau de a oferi sprijin familiei biologice.

”Pentru noi, fiecare copil este important și ne dorim ca ei să se dezvolte într-un mediu familial. Ne implicăm pe termen lung, iar donațiile ne ajută să le oferim copiilor sprijinul de care au nevoie pentru a se dezvolta armonios. Apreciem donația făcută de Nestle România, pentru că ne va ajuta să venim în spijinul celor care au nevoie de noi”, a declarat Carmen Brumă, Manager Departament Strângere de Fonduri și Comunicare.

Ziua Internațională a Familiei este sărbătorită, pe 15 mai, în întreaga lume, pentru a sublinia importanţa familiei și rolul ei în dezvoltarea societății. Această zi a fost instituită de Adunarea Generală a ONU încă din 1993. Ziua Internațională a Familiei este o oportunitate de a celebra alături de cei dragi cele mai frumoase momente petrecute împreună.

Nestlé la nivel global

Nestlé este lider mondial în industria alimentară, fiind prezent în 86 de țări, cu un număr de 468 de fabrici și 333.000 de angajați. Prin misiunea companiei "Good Food, Good Life", Nestlé își ia angajamentul de a îmbunătăți calitatea vieții consumatorilor în fiecare zi, în întreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viață sănătos.

Nestlé în România

Nestlé a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având 1.000 de angajați în București și în Timișoara, unde este localizată fabrica Nestlé.
În România, Nestlé este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața alimentară, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri în categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor în care acestea sunt prezente). Portofoliul Nestlé România are o gamă largă de produse din diverse categorii, pentru a răspunde cererii consumatorilor: băuturi (Nescafé, Nescafé Dolce Gusto, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), produse pentru gătit (Maggi), înghețată (Nestlé Ice Cream), produse alimentare pentru sugari și copii mici (Nestlé Nutrition), Nestlé Professional, divizia de soluții “out of home”, batoane și cereale pentru mic dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc) și hrană pentru animale (Purina). Napolitanele JOE și Nesquik, precum și specialitățile de cafea NESCAFÉ 3in1 și NESCAFÉ Cappuccino sunt produse în România, la fabrica din Timișoara.