Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Nestlé Global anunță rezultatele financiare pentru primele nouă luni ale anului 2019

Înapoi la comunicatele de presă
Oct 17, 2019
  • Creștere organică de 3,7%, în timp ce creșterea internă reală (RIG) este de 3,0% și cea a prețurilor de 0,7%. Creșterea a fost susținută de un impuls puternic al afacerilor din Statele Unite și Purina PetCare.
  • Vânzările totale raportate au au avut un avans de 2,9%, până la 68,4 miliarde CHF (9M-2018: 66,4 miliarde CHF). Achizițiile nete au avut un impact pozitiv de 0,7%, iar schimbul valutar a avut un impact negativ de 1,5% asupra vânzărilor. 
  • Managementul portofoliului a evoluat optim. Astfel, vânzarea Nestlé Skin Health pentru 10,2 miliarde CHF a fost finalizată la 1 octombrie 2019. Revizuirea strategică a activității de produse alimentare Herta este în curs de desfășurare și se preconizează că va fi finalizată până la sfârșitul anului.
  • Consiliul de Administrație al Nestlé a decis să distribuie o sumă de până la 20 de miliarde CHF acționarilor Nestlé în perioada 2020-2022, în principal sub formă de răscumpărare de acțiuni.
  • Strategia de dezvoltare pentru anul 2019 a fost confirmată. Ne așteptăm la o creștere a vânzărilor organice în jurul valorii de 3,5%.

 

"Suntem mulțumiți de rezultatele noastre pentru primele nouă luni și am făcut progrese notabile în direcția atingerii obiectivelor noastre financiare din 2020. Continuăm să înregistrăm o evoluție bună pe cea mai mare piață pe care suntem prezenți, Statele Unite, și o creștere foarte puternică pentru Purina PetCare la nivel global. Creșterea Nestlé a fost susținută de investiții în brandurile noastre, de inovație rapidă și execuția corectă în piață. În al treilea trimestru am continuat lansarea produselor Starbucks, ajungând acum în 34 de țări. Transformarea portofoliului nostru este în curs de desfășurare, după cum se poate observa din vânzarea realizată conform planului în cazul Nestlé Skin Health. Prin investiții prudente și o abordare disciplinată a achizițiilor, modelul nostru de creare a valorii generează o creștere profitabilă și rentabilitate atractivă a investițiilor”, a declarat Mark Schneider, CEO Nestlé.

Vânzări la nivel de grup

Creșterea organică a ajuns la 3,7%. Creșterea internă reală (RIG), de 3,0%, este în continuare una dintre cele mai ridicate din industria produselor alimentare și a băuturilor. Politica de prețuri a contribuit cu un plus de 0,7%, aspect atenuat în al treilea trimestru în principal de scăderea prețurilor la cafea. Creșterea organică, fără includerea companiilor care în prezent sunt sub evaluare, a fost de 3,5%. 

Accelerarea creșterii de la an la an a fost susținută de Statele Unite și Brazilia. Zona EMENA a contribuit la susținerea unui ritm de creștere bun, cu o creștere internă reală de o singură cifră în trimestrul al treilea. AOA a înregistrat o creștere puternică, în ciuda unei cereri moderate pentru unele categorii de produse din China. Creșterea organică a fost de 2,7% pe piețele dezvoltate, susținută de o creștere internă reală puternică. Creșterea pe piețele emergente a fost de 5,0%.

Toate categoriile de produse au marcat creșteri, segmentele lider fiind Purina PetCare și cafea. Produsele Starbucks recent lansate au înregistrat o cerere puternică, odată cu extinderea în noi țări. Nestlé Health Science are un progres solid, cu o creștere de o singură cifră în trimestrul trei. Creșterea în cazul portofoliului de apă a rămas scăzută, reflectând comparabilitatea prețurilor ridicate și un sezon de vară dezamăgitor în Europa. 

Achizițiile nete au susținut vânzările cu un plus de 0,7%. Achiziția licenței Starbucks și  a Atrium Innovations au depășit dezinvestițiile realizate, în principal  cea a Gerber Insurance Insurance. Cursul de schimb valutar a avut un impact negativ de 1,5%. Totodată, vânzările totale raportate au crescut cu 2,9%, până la 68,4 miliarde CHF.

Pentru informații suplimentare cu privire la evoluția rezultatelor financiare înregistrate de către la nivel internațional, vă rugăm să consultați acest link.

Article Type