Nestlé a publicat o serie de angajamente fata de societate si mediu pe care isi propune sa le indeplineasca pana in 2020.
Compania a identificat in acest raport, Nestlé in societate Creating Shared Value si indeplinirea angajamentelor in 2012, 30 de obiective in domenii precum nutritie, apa, dezvoltare rurala, sustenabilitate si conformitate cu anumite standarde.
Perioada de timp stabilita, reflecta ambitia Nestlé de a acorda sprijin alaturi de alti parteneri in criza globala de hrana si apa si in provocari nutritionale specifice precum malnutritie si deficiente de micronutrienti.
Tangibile si realizabile
“Anuntam o serie de angajamente fata de societate si mediu masurabile si pe termen lung” a spus Nestlé Chief Executive Officer Paul Bulcke
"Interesul nostru in aceasta directie nu este o noutate. Ne-am masurat performanta si am raportat progresul de-a lungul multor ani. O noutate o constituie faptul ca acum facem publice angajamentele noastre."
"Credem ca daca ne stabilim obiective tangibile pe termen scurt pentru care suntem responsabili si nu aspiratii pe termen lung, putem sa producem un impact."
“Am realizat deja multe lucruri”, a continuat el. “Dar recunoastem ca sunt intotdeauna mult mai multe de facut. Avem o experienta pozitiva in atingerea obiectivelor pe termen scurt privind cateva aspecte din performanta in domeniu mediului inconjurator si sunt sigur ca putem construi in jurul lor”.
Obiective cheie:
Cateva obiective cheie pe care Nestlé doreste sa le atinga pana in 2020:
- Sa ofere 200 miliarde de produse fortificate cu micronutrienti pana in 2016, concentrandu-se pe produse copii si femei tinere
- Sa se asigure ca toate produsele au pe eticheta informatii privind doza zilnica recomandata pana in 2016
- Sa se asigure ca produsele destinate copiilor indeplinesc criteriile Nestlé Nutritional Foundation pana in 2014
- Sa ofere indicatii privind portiile pe toate produsele destinate copiilor si familiilor pana in 2015
- Sa reduca consumul de apa per tona de produse cu 40% comparabil cu 2005 pana in 2015.
- Sa procure ulei de palmier din surse 100% certificate si responsabile fata de mediul inconjurator pana in 2013, cu 2 ani mai devreme fata de angajamentul initial,
- Sa reduca emisiile de gaze care cauzeaza efectul de sera per tona de produs cu 35% fata de 2005 pana in 2015.
Actiuni colective
Dl. Bulcke a accentuat faptul ca provocarile problemelor de mediu si nutritionale cu care se confrunta societatea la nivel global necesita actiuni colective, concentrate din partea guvernelor, mediului de afaceri, organizatiilor non guvernamentale si a altor parteneri si nu proiecte sporadice izolate.
“Nestlé recunoaste ca pozitia noastra in societate aduce cu sine atat oportunitati cat si responsabilitati” a mentionat Dl. Bulcke.
“Putem avea un rol de leader in sprijinul unor actiuni concentrate. Avem capacitatea, si mai mult decat atat, determinarea sa facem asta”.
“Credem ca putem avea succes pe termen lung daca aducem valoare in societate. Asta inseamna sa ne desfasuram activitatea de afaceri in concordanta cu legile nationale, standardele internationale si princiliile noastre interne in asa fel incat sa protejam mediul inconjurator pentru generatiile viitoare."
“Asa ne-am desfasurat activitatea mai bine de 150 de ani. Asta intelegem noi prin creating shared value.”
Informatii suplimentare:
- Raportul online complet: Nestlé in Societate: Creating Shared Value si indeplinirea angajamentelor 2012 report, va fi disponibil aici in aprilie
Mai multe informatii despre societate si mediu la Nestlé:
Articole pe aceeasi tema: