Sort by

Promisiunea 2: Susținem un stil de viață sănătos prin programe specifice și comunicare transparentă

Promisiunea 2: Susținem un stil de viață sănătos prin programe specifice și comunicare transparentă

Promovăm alăptarea

 

  • Încă din 2011 suntem acreditați și incluși în FTSE4Good Index*, un indice de investiții responsabile social la nivel mondial ce include criterii privind comercializarea substituenților din laptele matern până la vârstă de 12 luni.
  • Continuam să ne consolidam practicile pentru a ne asigura că produsele Nestlé de nutriție dedicate sugarilor și copiilor de vârstă mica îndeplinesc constant criteriile indicelui FTSE4Good.
  • Laptele matern a fost întotdeauna și vă rămâne cel mai bun aliment pentru bebeluși. Susținem recomandarea Organizației Mondiale a Sănătății** de a alăptă exclusiv până la 6 luni. Se recomanda continuarea alăptării pe o perioada cât mai îndelungată după începerea diversificării alimentației.

 

Promovam un stil de viață sănătos pentru copii, prin susținerea și dezvoltarea unor programe specifice

 

  • Programul Nestlé “Începe Sănătos, Creste Sănătos” reunește eforturile tuturor, ale medicilor specialiști din Romania, ale echipei Nestlé și ale părinților, în slujba sănătății generațiilor viitoare.
  • Primele 1000 de zile, din perioada sarcinii până la vârstă de 2 ani, sunt critice pentru creșterea și dezvoltarea sănătoasă a viitorului adult. Este dovedit faptul că intervențiile în nutriție (pentru stabilirea unor obiceiuri nutriționale sănătoase) pot îmbunătăți semnificativ șansele unui copil de a duce o viață sănătoasă.
  • Nestlé Romania este Membru Fondator al mișcării naționale “Și eu trăiesc sănătos!” – SETS, inițiat în 2011 de Fundația PRAIS, cu obiectivul de a promova stilul de viață sănătos și a preveni obezitatea juvenila, alaturi de parteneri instituționali, organizații medicale, sportive, sute de voluntari și lideri de opinie reputați.
  • În mișcarea națională SETS au fost implicați, de la lansare și până în prezent, peste 156.000 de copii din școlile primare, 3.000 de profesori și 252 de scoli din București, Roman, Cluj-Napoca, Timișoara, Ploiești și Otopeni, precum și peste 2 milioane de oameni din publicul larg, care au acces la informații educaționale în mass media, pe platforma www.sets.ro, pagina de Facebook și pe canalul de YouTube – MiscareaSETS.
  • Începând cu 2018, programul national “Și eu trăiesc sănătos!” – SETS2020 a intrat și în scoli din mediul rural, din județele Timiș și Prahova. Diversitatea, incluziunea sociala și accesul larg al comunităților la informare prin educație pentru un stil de viață sănătos reprezintă o prioritate pentru noi, în următorii 3 ani.

 

Comunicăm transparent, pentru a sprijini cele mai bune alegeri ale consumatorilor

 

  • Comunicăm informații nutriționale complete prin Busola Nutrițională și Consumul de Referință, pe toate ambalajele produselor.
  • Stabilirea porțiilor potrivite și comunicarea lor într-un mod intuitiv, pentru a ajuta consumatorii să se bucure de produsele Nestlé într-o alimentație echilibrata, este o prioritate pentru compania noastră.
  • Până în prezent, 78% din valoarea produselor vândute de Nestlé Romania furnizează pe ambalaje informații despre porția potrivita, pentru a ajuta consumatorii să facă cele mai bune alegeri. Napolitanele Joe, cerealele de mic dejun Nestlé, Maggi Ideea Zilei paste și Maggi Ideea Zilei rețete la punga, cacaua instant Nesquik Opti-Start și ciocolata Kit Kat cu interior de napolitana se afla printre produsele care ghidează consumatorii să aleagă porția potrivita.

 

Comunicăm responsabil către copii

 

  • Nu desfășuram niciun fel de activitate de marketing către copii pentru produsele din categoria dulciurilor (napolitane, ciocolata, batoane și bomboane de ciocolata).
  • În comunicările noastre nu ne adresam copiilor sub 6 ani.
  • Derulam activități de marketing adresate copiilor cu vârste cuprinse intre 6 și 12 ani, doar pentru produse care îndeplinesc criteriile de nutriție din Uniunea Europeana (EU Pledge) și criteriile de nutriție Nestlé.