Nestlé şi partenerii săi vor crea peste 100,000 de oportunităţi de angajare în Europa

To Press Releases listBucharest,sep. 18, 2014

200 de companii se asociază cu Nestlé în Alianţa pentru tineret

Aproximativ 200 de companii si-au unit forţele in cadrul Nestlé’s Alliance for YOUth, iniţiată de Nestlé, pentru a aborda problema şomajului în rândul tinerilor din Europa, luându-şi angajamentul să creeze în urmatorii ani peste 100,000 de oportunităţi destinate tinerilor.

In contextul în care creşterea economică este fie prea mica, fie lipseste, Alliance for YOUth se angajează să lucreze mână în mână cu legiuitorii şi cu sectorul educaţional pentru a spori atât gradul de eligibiliate a tinerilor pentru angajare, cât şi numărul locurilor de muncă disponibile.

“Reunind peste 200 de companii europene, Alliance for YOUth este primamişcare pan-europeană iniţiată de mediul de afaceri, care îşi ia angajamentul să ajute tinerii să fie mai pregătiţi pentru intrarea în mediul profesional şi să-şi sporescă şansele de angajare într-o piaţă a muncii dificilă”, a spus Laurent Freixe, CEO Nestlé Europe.

Perspectiva tinerilor

Conform unui sondaj realizat de Nielsen, 23% din tinerii europeni percep şomajul ca pe cea mai mare problemă a societăţii în următorii 10 ani. Sondajul a fost realizat în vederea formării Alianţei.

Aproximativ 55% dintre cei chestionaţi, care erau şomeri la momentul respectiv, au declarat ca guvernele au cea mai mare vină în această situaţie pentru ca nu au rezolvat problema lipsei de oportunităţi de angajare.

La sondaj au participat în jur de 2,000 de tineri din Marea Britanie, Germania, Franţa, Italia şi Spania, cu vârste intre 18 si 29 de ani. Sondajul arată, de asemenea, că 40% dintre cei in segmentul de vârsta 21 – 24 de ani se tem că perspectivele de angajare din ţările lor nu sunt bune în următoarele 12 luni.

Angajamentul Alliance for YOUth

Companiile din cadrul Alliance for YOUth şi-au luat angajamentul să dezvolte un număr de iniţitive comune, dar şi individuale, pentru a le oferi tinerilor experienţe relevante şi stagii de pregătire, generând împreună peste 100,000 de locuri de muncă şi oportunităţi de training.

Nestlé a creat aproape 8.000 de oportunităţi în ultimele 8 luni.

În plus, companiile îşi vor mobiliza angajaţii să se implice în acţiuni comunitare prin care să-i ajute pe tineri să fie mai pregătiţi, oferindu-le sfaturi practice, analiza CV-ului şi pregatirea interviului de angajare. 

Partenerii Alliance for YOUth vor fi membri activi în Alianţa Europeană pentru Ucenicie a Comisiei Europene, promovând programele de ucenicie şi stagiu din pozitia de ambasadori activi ai formării vocaţionale în Europa.

Parteneri globali şi locali in Europa

În luna iunie, alături de 14 parteneri de afaceri europeni şi 13 parteneri portughezi, Nestlé  a lansat  Alliance for YOUth la Lisabona. Alţi parteneri de afaceri la nivel local vor fi anunţaţi pe 18 septembrie.

Printre firmele fondatoare se numără recrutatorul Adecco, asiguratorul AXA, grupul alimentar internaţional Cargill, grupurile logistice CHEP şi DS Smith, consultanţii Ernst & Young, reţeaua socială Facebook şi firma de parfumuri Firmenich.

Firma de IT Google, grupul de cercetare de piaţă Nielsen, grupul de comunicare Publicis, firma de tehnologie Salesforce, platforma Twitter şi firma de avocatură White & Case au semnat de asemenea înscrierea în Alianţă.

Alliance for YOUth este al 4-lea pilon al iniţiativei europene pentru angajarea tinerilor Nestlé Needs YOUth, lansată la Atena în noiembrie launched in Athens in noiembrie 2013.

Link-uri adiacente:
Initiativa europeana de angajarea a tinerilor
Locuri de munca la Nestlé
Alianţa Europeană pentru Ucenicie

Related stories:
Nestlé lansează inițiativa European Youth
Innovation driving Nestlé investment in Europe
Nestlé are cea mai mare investitie in Germania
Nestlé crește investițiile în Europa cu o noua fabrica in Marea Britanie
Nestlé întărește capacitatea de noi investiții în Ungaria
Nestlé Nespresso întărește cu CHF investiții 300m în Elveția

Articole pe aceeaşi temă: