Sort by

Principiile de business ale Nestlé Corporate reflectă angajamentul nostru față de o cultură a conformității puternică, ca bază non-negociabilă a modului în care ne desfășurăm activitatea. Mai mult decât cuvinte pe hârtie, principiile noastre sunt acționabile și suntem pregătiți să facem ceea ce este necesar pentru a ne gestiona Compania noastră în conformitate cu angajamentul nostru. Ne puteți ajuta să atingem acest obiectiv.

Sistemul nostru de raportare a conformității, „Spuneți-ne”, oferă dumneavoastră și tuturor celorlalți părți interesate externe un canal de comunicare dedicat pentru raportarea potențialelor cazuri de nerespectare a principiilor noastre de afaceri corporative, precum și a încălcărilor legii

IMPORTANT: Dacă mesajul dvs. nu are legătură cu respectarea principiilor corporative ale Nestlé (adică produse sau servicii, locuri de muncă, interes pentru distribuirea produselor Nestlé etc) ori cu încălcări ale Legii nr. 361/2022 privind protecția avertizorilor în interes public sau altor legi relevante, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru consumatori.

Cum să raportați o problemă de conformitate sau legalitate?

Puteți iniția o sesizare urmând acest link. „Spuneți-ne”, sistemul nostru de raportare a conformității, este disponibil oricând (24/7, 365 de zile pe an).

1. Puteți alege să utilizați un formular web sau să apelați un număr de telefon gratuit (0800894540) și să lăsați un mesaj (în cazul apelului telefonic, mesajul va fi transcris), însoțit de probe / indicii (documente, capturi de ecran, fotografii, e-mailuri etc.), dacă dețineți. Veți introduce și codul de acces pentru România: 18709.

2. În ambele cazuri, veți primi un număr individual de referință. Vă rugăm să notați numărul și păstrați-l în siguranță.

3. Acest număr de referință este cheia dumneavoastră personală pentru Sistemul de Raportare a Conformității și pentru raportul pe care l-ați depus. Vă permite să urmăriți progresul cazului dumneavoastră și să furnizați informații suplimentare. Vi se va cere să introduceți acest număr de fiecare dată când accesați sistemul.

4. Nestlé vă va transmite confirmarea primirii raportării, în termen de cel mult 7 zile calendaristice de la primirea acesteia;

5. Luăm în serios toate preocupările și vom lua măsurile corespunzătoare pentru fiecare raport. Vă vom ține la curent cu progresele noastre în timp ce procesăm cazul dumneavoastră. Nestlé vă va informa cu privire la stadiul acţiunilor subsecvente, în termen de cel mult 3 luni de la data confirmării de primire sau, în cazul în care nu vi s-a confirmat primirea raportării, de la expirarea termenului de 7 zile prevăzut mai sus, precum şi, ulterior, ori de câte ori sunt înregistrate evoluţii în desfăşurarea acţiunilor subsecvente, cu excepţia cazului în care informarea ar putea periclita desfăşurarea acestora.

6. Oricând puteți reveni la platforma și puteți urmări progresul cazului dumneavoastră utilizând numărul de referință.

7. Ne-am angajat să îmbunătățim Sistemul nostru de raportare a conformității și ne rezervăm dreptul de a face modificări în viitor.

Suplimentar acestor modalități de raportare, avertizorul poate alege să depună sesizarea și prin următoarele căi:
- Prin e-mail la: [email protected]
- Prin poștă, la sediul Nestle: Str. George Constantinescu, nr. 3, sc. A, et. 7, sector 2, Bucuresti.

Compartimentele numite la nivelul Nestlé care au atribuţii în ceea ce priveşte primirea, înregistrarea, examinarea, efectuarea de acţiuni subsecvente şi soluţionarea raportărilor sunt departamentul HR si departamentul L&C.