Media

Comunicate

Nestlé anunta pentru 2016 cea mai mare crestere din ultimii 8 ani in Romania


 

Bucuresti, 28 martie 2017: Nestlé, cea mai mare companie de nutritie din lume, anunta rezultatele financiare inregistrate in 2016 in Romania si, totodata, noutatile aduse de companie pe piata locala. Cu un portofoliu echilibrat, o strategie ce a vizat lansari de noi produse si o comunicare intensa cu toti partenerii, compania a inregistrat in 2016 cea mai mare crestere a cifrei de afaceri din 2008 pana in prezent, fiind si cea mai mare crestere din regiune.

 Anul 2016 a adus companiei o creștere de 13%, o valoare totală a creșterii de 100 milioane RON, față de anul precedent, în contextul unui portofoliu echilibrat, ce este reprezentat de produse pentru copii, cereale și batoane, produse culinare, cafea și băuturi, napolitane și ciocolată, hrană pentru animale și înghețată. Toate aceste categorii ocupă poziții fruntașe din punct de vedere al cotelor de piață, spre exemplu: cafea și băuturi 32%, produse pentru copii 62%, produse culinare 40%, cereale 48%, napolitane și batoane de ciocolata 18%, hrană pentru animale 14%, înghețată 12%. .

 În anul 2016, realizările cheie ale companiei au avut în vedere inovația și reînnoirea categoriilor și a brandurilor, eficientizarea operațiunilor și randamentul fabricilor. Astfel, divizia Nescafé Dolce Gusto a înregistrat al treilea an de creștere consecutivă, iar produsele de cofetărie din portofoliu au consemnat o performanță foarte bună. În 2016 Nestlé a lansat JOE XXL și Nescafé Dolce Gusto Intenso, iar pe zona culinară, noi rețete pentru Maggi Ideea Zilei. Totodată, divizia de produse pentru copii a adăugat in portofoliu două noi tipuri de piureuri, Nestlé Naturness cu pară, banană, măr și portocală și Nestlé Naturness cu banană și măr. Mai mult, anul trecut au fost lansate noi produse făra gluten - cerealele Corn Flakes Choco. În cadrul diviziei de produse profesionale au fost lansate sisteme de plată fără numerar, în timp ce Nespresso a deschis o nouă locație în Baneasa. Nu în ultimul rând, anul trecut au fost lansate noi produse premium Purina pentru animalele de companie: GOURMET Mon Petit și conservele GOURMET Gold pentru pisici, un nou sortiment Friskies pentru căței. La categoria înghețata, au fost lansate noi sortimente, Nirvana Waves of Pleasure și Best Beyond.

 Anul 2016 a adus rezultate foarte bune și din perspectiva eficienței operațiunilor, esențială în contextul în care Nestlé România lucrează cu aproximativ 50 de fabrici de aprovizionare și cu peste 60 de clienți cheie. Nestlé a înregistrat anul trecut cel mai mare grad de eficiență a lanțului de aprovizionare și relații financiare solide cu toți partenerii, ceea ce a asigurat accesul consumatorilor la produse proaspete. Printre realizările importante din 2016 se numără și infiintarea pe 1 octombrie a companiei Froneri, în urma joint venture-ului la nivel global dintre Nestle si producatorul de înghețată R&R. Această mutare strategică a avut impact în 20 de țări, iar România a intrat pe lista piețelor europene unde noua entitate a început să își desfășoare activitatea începând cu anul 2016.

 

 În ceea ce privește performanța liniei de producție, fabrica Nestlé de la Timișoara a înregistrat cel mai mare volum de producție din 2010 până în prezent, cu export către 25 de țări. În ceea ce privește acțiunile de mediu, a fost redusă cu 28% cantitatea de apă utilizată și cu 22% cantitatea de energie consumată. 

Mai mult

Alte noutati

Alimentatia echilibrata este unul dintre ingredientele stilului de viata sanatos!
Bucuresti, 11 apr 2014

Nestlé recomanda o alimentatie echilibrata si diversificata precum si un program variat de activitati fizice [...]



Nestlé: Transparenta in angajamente
Bucuresti, 14 mar 2014

Eforturile companiei Nestlé de a duce la indeplinire o serie de angajamente sociale au fost detaliate intr-un nou raport [...]

Contact media

Pentru informatii de presa contacteaza:

Telefon: 021 204 40 00
Email: irina.siminenco@ro.nestle.com