Nestlé vanzari pe trei luni: 3.9 crestere organica, 3.0% crestere interna reala, obiectivele pentru intreg anul confirmate


Comunicat de presa

Vevey, 14 April 2016

Nestle vanzari pe trei luni: 3.9 crestere organica, 3.0% crestere interna reala, obiectivele pentru intreg anul confirmate. 

  • Vanzari 20.9 Mld CHF, variaţii ale cursului de schimb de – 2.8%
  • 3.9% crestere organica, 3.0% crestere interna, 0.9% crestere pret 
  • Cresterea organica a fost de 2.5% in pietele dezvoltate si 5.6% in pietele in curs de dezvoltare 
  • Obiectivele pe intreg anul confirmate: creştere organică în concordanţă cu 2015, cu îmbunătăţiri ale marjelor şi un rezultat pe acţiune susţinut în monedele constante, precum şi eficienţa capitalului

Paul Bulcke, Nestlé CEO: “Asa cum am anticipat, primul trimestru continua tendinta pozitiva in ceea ce priveste cresterea interna cu variatii mici de pret. Am castigat cota de piata in majoritatea categoriilor si a diviziilor. Cele mai bune performante au fost in Europa, Asia de Sud-Est si Africa, precum si in ceea ce priveste categoriile Nescafé, Nespresso si Produse pentru Animale. Divizia de produse congelate din SUA inregistreaza de asemena progrese. Tendintele observate de-a lungul celor catorva trimestre arata relevanta investitiilor noastre si ne permit sa confirmam perspectiva pentru intreg anul.“ 

Pentru mai multe detalii, click aici