Sort by
Nestlé deține în prezent un portofoliu de peste 2.000 de branduri globale și locale și comercializează la nivel anual peste 360 miliarde de porții de alimente și băuturi, în peste 189 de țări. Pentru a afla mai multe informații despre mărcile noastre individuale, consultați meniul afișat.

Una dintre cele mai importante misiuni pentru Nestlé este de a le oferi consumatorilor săi produse pentru  dietă echilibrată și de a-i ajuta să adopte obiceiuri alimentare sănătoase, încă de la o vârstă fragedă. 

În calitate de lider mondial pe piață în producția de alimente și băuturi, Nestlé este conștientă de responsabilitatea sa față de mediu. 

Pentru a atinge obiectivele de dezvoltare durabilă pe termen lung, compania lucrează constant pentru a asigura o viața mai sănătoasă pentru 50 de milioane de copii, oferind asistență și îmbunătățind calitatea vieții a peste 30 de milioane de oameni.

Nestlé se implică activ în lupta împotriva schimbărilor climatice și lansează inițiative pentru a atinge obiectivul de zero emisii nete de carbon până în 2050, pe piețele în care își desfășoară activitatea. 

Nestlé investește constant pentru a inova produsele și procesele sale de producție. Pentru a încuraja o dietă sănătoasă, Nestlé a conceput VeggiePorția – ghidul pentru o dietă bogată în alimente de origine vegetală. Indiferent dacă sunteți consumator de carne sau aveți o dietă vegetariană, vegană sau flexitariană, VeggiePorția vă va ajuta să pregătiți zi de zi un mic dejun, prânz sau cină sănătoase, cu toti macronutrientii necesari. 

Nestlé are grijă și de obiceiurile alimentare sănătoase ale celor mai tineri, creând pentru aceștia NutriPorția – „Metoda Farfurie”, ilustrând foarte simplu cantitățile adecvate de consum din fiecare grupă de alimente pentru cele două mese principale: prânzul și cina.

În calitate de lider mondial în producția de alimente și băuturi, Nestlé pune pe primul loc nevoile consumatorilor săi, colaborând cu aceștia pentru a crea un viitor sănătos și sustenabil.