București, 28 martie 2024. Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, vine la Angajatori de TOP București cu o ofertă variată de oportunități de carieră. Pe lângă oportunitățile dedicate specialiștilor, Nestlé caută și 20 de studenți și proaspăt absolvenți în cadrul programului de internshipuri plătite Summer’s Cool, care ajunge la cea de-a șaptea ediție anul acesta.
Școala de vară Summer's Cool este una dintre cele mai bune oportunități profesionale pentru studenții și absolvenții care caută să își înceapă cariera într-un mediu de business internațional fiind organizată în sistem hibrid online/offline în România, Bulgaria, Serbia, Croația și Ucraina.
„În piața locurilor de muncă extrem de competitivă, găsirea unei companii care să valoreze și să respecte cu adevărat angajații săi este o prioritate pentru mulți profesioniști. La Nestlé, înțelegem importanța creării unui mediu de lucru pozitiv în care fiecare persoană se simte valorizată și susținută. De aceea, am dezvoltat un program de beneficii inclusiv care consideră prioritare bunăstarea și satisfacția membrilor echipei noastre. Fie că vorbim de un program de lucru flexibil și hibrid, de posibilitatea angajaților de a veni la birou cu patrupedul lor sau de programele noastre interne prin care ne susținem colegii în călătoria lor către bunăstarea fizică și mentală. Prin furnizarea acestor resurse, ne propunem să împuternicim angajații noștri să ducă o viață mai sănătoasă și să-și atingă întregul lor potențial” spune Sidonia Bodianschi, Talent Acquisition Lead Romania, Nestlé Romania.
Pentru a vă evalua realist șansele de a deveni parte din familia Nestlé, trebuie să știți și care este sunt principalele trăsături ale profilului psihologic ideal al unui candidat Nestlé, indiferent de profilul profesional și de tipul poziției pentru care aplică:
Adaptabilitate: Candidatul ar trebui să poată prospera într-un mediu rapid și în continuă schimbare, deoarece Nestlé operează într-o industrie dinamică.
Colaborare: Nestlé apreciază munca în echipă și colaborarea. Candidatul ideal ar trebui să posede abilități puternice de comunicare interpersonală și să poată lucra eficient cu echipe diverse.
Reziliență: Nestlé caută persoane care pot gestiona provocările și obstacolele cu reziliență și o atitudine pozitivă. Capacitatea de a reveni după eșecuri și de a învăța din ele este foarte valorizată.
Inovație: Nestlé încurajează inovația și creativitatea. Candidatul ideal ar trebui să aibă o mentalitate proactivă, să fie deschis la idei noi și să fie dispus să gândească în afara tiparelor.
Focus pe client: Nestlé pune un accent puternic pe satisfacerea nevoilor și așteptărilor clienților. Candidatul ideal ar trebui să aibă o mentalitate centrată pe client și să poată anticipa și răspunde eficient cerințelor clienților.
Etic: Nestlé apreciază integritatea și comportamentul etic. Candidatul ideal ar trebui să demonstreze un puternic simț al eticii și să fie angajat în menținerea valorilor Nestlé.
Cei care își doresc să aplice la oportunitățile Nestlé trebuie să-și creeze un CV în mod gratuit pe hipo.ro, să descarce versiunea CV Barcode și să o prezinte la standul companiei.
Nestlé promovează un mediu de lucru divers și incluziv, în care și candidații seniori sunt tratați cu respect și egalitate, și li se oferă șanse egale de avansare în carieră. Mai mult, Nestle încurajează recrutarea și selecția candidaților seniori, oferindu-le oportunitatea de a se alătura echipei și de a contribui cu experiența lor vastă.
Despre Nestlé
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Inițiativele globale Nestlé:
În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos - SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.
Nestlé needs YOUth
Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a Waste Free World
Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.
Contacte:
Ana-Maria Godja, Corporate Affairs and Internal Communication Specialist Nestle Romania
Tel: 0724.588.527
E-mail: [email protected]
Eugen Secmerean, Account Manager, V+O Communication
Tel: 0766.693.507
E-mail: [email protected]