Sort by
 Povestea Nestlé Romania – De la A la Nutritie, Sanatate si Vitalitate

NESCAFÉ, MAGGI, JOE, LION, KIT KAT, cerealele pentru mic dejun NESTLÉ si gama hrana pentru animale PURINA. In fiecare zi, pe intregul glob, Nestlé vinde 1 miliard de produse. Un alt fapt relevant pentru succesul marcilor noastre este acela ca in fiecare secunda, in lume, se beau 4.000 de cani de NESCAFÉ.

Ne-am inceput activitatea in Romania in luna iulie a anului 1995, cu o reprezentanta avand doar 6 angajati si principalul rol de a importa cereale pentru micul dejun, cafea, hrana pentru bebelusi, supa instant si condimente. In anul 2000 am achizitionat marca JOE, care a devenit una dintre cele mai apreciate marci din portofoliul nostru. Suntem unul dintre cei mai importanti jucatori ai industriei de Food & Beverage din Romania atat prin cota de piata cat si prin succesul marcilor noastre - majoritatea fiind in fruntea categoriei lor.

In activitatea noastra ne ghidam dupa cateva principii, respectate in toate tarile unde suntem prezenti – avand grija sa respectam legile si cultura locala. Aceste principii se adapteaza continuu cerintelor unui mediu in continua schimbare, dar ele reflecta intocmai ideile pe care Nestlé s-a bazat intotdeauna: corectitudine, onestitate si grija fata de oameni.

In prezent, portofoliul Nestlé Romania este format dintr-o gama larga si diversificata de produse. Dintre acestea, napolitanele JOE si Nesquik, specialitatile NESCAFÉ 3in1, mustarul Maggi sunt produse in Romania. Distributia produselor se face atat in magazine, cat si in reteaua HORECA si VENDING.

In anul 2006, Grupul Nestlé a achizitionat la nivel regional compania greceasca Delta Ice Cream. In Romania, acesta a devenit Nestlé Ice Cream Romania.

Nestlé isi incepe activitatea in Romania cu doar sase angajati. In prima etapa, principalul rol era importul de cereale, cafea, hrana pentru bebelusi, supa MAGGI si condimente.

Compania Nestlé este prezenta in Romania din anul 1995.