Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Povestea Nestlé in Romania

Nestlé intra in viata romanilor

1995



 

Nestlé isi incepe activitatea in Romania cu doar sase angajati. In prima etapa, principalul rol era importul de cereale, cafea, hrana pentru bebelusi, supa MAGGI si condimente.

Fabrica Nestlé din Romania

Repere

2000

Joe devine parte a portofoliului, devenind una dintre cele mai apreciate marci ale brandului. JOE S.A. a fost infiinta in anul 1994 la Timisoara. Cei trei actionari au constientizat costurile scazute de productie si au lansat afacerea cu 30 de angajati, iar livrarile le faceau cu masinile lor personale.

In doar un an au crescut productia la trei sortimente de napolitane (cacao, vanilie si fructe), iar in 1996 au facut primul export de napolitane in Germania.


2002


Apare ajutorul de nadejde al fiecarei gospodine: MAGGI Secretul Gustului, condiment universal care da un plus de savoare mancarurilor.


2004


NESCAFÉ 3in1 este lansat, iar noi ne putem aduna impreuna cu prietenii dragi la o cafea echilibrata cu lapte si zahar.


2005

Campania MAGGI "Urmeaza-ti inima si castiga" - aproape 500 de romani si-au urmat inima si au castigat cu MAGGI. Incetul cu incetul intreaga tara s-a lasat cucerita de campania MAGGI care a impanzit ferestrele de inimi. 

In acelasi an apare pe piata din Romania MAGGI Ideea Zilei.

Si mai mult rasfat

Repere

2006

Groupul Nestlé achizitioneaza la nivel regional compania greceasca Delta Ice Cream, transformata apoi in Nestlé Ice Cream Romania.
  

2008

Cafeaua cu gust bogat si aroma rafinata, NESCAFÉ Espresso, apare si in Romania in ambalajele de 100g. 

 


2010

NESCAFÉ lanseaza inca un produs: Dolce Gusto, iar la un an mai tariziu se lanseaza si webshopul de unde poti comanda direct aparatul care te ajuta sa aduci cafeaua la rand de arta.

 

Nestlé se implica

Repere

2011

  • Nestlé Romania se implica in viata comunitatii fiind membru fondator al miscarii nationale "Si eu traiesc sanatos!" (SETS).
    Programul "Si eu traiesc sanatos" atrage atentia asupra riscurilor obezitatii in randul copiilor si promoveaza un stil de viata sanatos. De la lansare si pana in prezent SETS a pus in miscare cinci orase, peste 100.000 de copii si 3.000 de cadre didactice si s-au desfasurat peste 5.000 de activitati fizice si sportive.
  • MAGGI devine lider pe piata Dry Culinary Market.

2015

  • Pentru pasionatii de cafea exigenti este deschis Nespresso Boutique in Bucuresti, concept store oficial al brand-ului in Romania.
  • Nestlé aduce vesti bune cu gust de ciocolata in Romania: Nestlé Dessert Noir.
  • Sarbatorim 20 de ani de prezenta in Romania.
  • Este lansat JOE BIG cu alune compus din napolitana crocanta si cu gust puternic de cacao.
Aniversarea noastra, promisiunile noastre

2016


Nestlé aniverseaza 150 de ani la nivel global si 20 de ani pe piata din Romania, prilej prin care duce mai departe credo-ul cu care a pornit la drum, in fata consumatorilor, in 1966, sub forma unui angajament extins: 10 promisiuni tinute zi de zi pentru o viata mai buna.