Sort results by
Sort results by

After Eight Strawberry 200g

Praline cu interior (60,4%) de cremă fondantă cu mentă, aromă de căpșuni si ciocolată neagră (39,6%)

 

After Eight Strawberry 200g

After Eight Strawberry își surprinde consumatorii, adăugând un plus de delicatețe și rafinament oricărui moment petrecut cu cei dragi. Încearcă combinația delicioasă de ciocolată neagră și crema fondantă de mentă, acum și cu gust de căpșuni.

Listă Ingrediente

Zahăr, masă de cacao*, sirop de glucoză, grăsimi vegetale (palmier, shea), unt de cacao*, grăsimi din lapte, lapte praf degresat, zer praf (din lapte), aromă naturală de căpșuni cu alte arome naturale, stabilizator (invertază), emulgator (lecitine), sare, ulei vegetal de mentă, acidifiant (acid citric). Ciocolată conţine substanţă uscată de cacao: 45% minim. *Certificată Rainforest Alliance. Conține produse derivate din lapte.
 

Valori nutriționale per 100g

Valoare energetică 424
Grăsimi  12.9
Grăsimi - din care acizi grași saturați 7.6
Glucide  73.1
Glucide din care zaharuri 67.4
Fibre 2.8
Proteine 2.1
Sare 0.07

Încearcă și alte momente speciale!

Citește mai mult

Beneficiile delicioaselor fructe de pădure 

Fructele de pădure sunt gustoase, parfumate și au foarte multe beneficii nutriționale. Pe timp de vară te poți bucura de afine, mure și zmeură, primăvara de căpșuni, iar iarna și toamna de fructe goji. Bogate în antioxidanți și vitamina C, fructele de pădure sunt de asemenea și foarte versatile atunci când vine vorba despre consumarea lor.  

Cum plănuiești coșul perfect de picnic?

Temperaturile depășesc 27 °C, copacii sunt înverziți și păsările ciripesc. E vremea perfectă pentru un picnic.  Fie că plănuiești o ieșire în parc, la pădure sau chiar în propria curte, trebuie să iei în considerare mai multe lucruri atunci când te decizi să faci o pauză în natură. Unul dintre acestea este coșul pentru picnic.

Cum combini sportul cu o alimentație sănătoasă?

În timpului activităților fizice organismul consumă mai multă energie și pierde lichide prin transpirație. Dacă vrei să beneficiezi din plin de efectele sportului trebuie să compensezi aceste pierderi. Dacă nivelul activității este mediu sau ușor, compensația se obține printr-o alimentație echilibrată. Atunci când efortul crește trebuie să adaptezi alimentația atât calitativ, cât și cantitativ.