Vevey, Elveția, 11 noiembrie 2024 – Nestlé și Formula 1® (F1®) au anunțat un parteneriat de referință, făcând din KitKat batonul oficial de ciocolată al Formula 1. Această colaborare pe mai mulți ani este cel mai mare parteneriat global de brand al Nestlé până în prezent, semnalând un pas major pentru producătorul de ciocolată și pentru una dintre mărcile preferate de batoane de ciocolată ale consumatorilor.
Aducând mesajul său universal „Have a Break, Have a KitKat®” în lumea de mare viteză a Formulei 1, KitKat va susține importanța de a face o pauză.
Parteneriatul se va lansa oficial în sezonul 2025, marcând cea de-a 90-a aniversare a KitKat și cea de-a 75-a aniversare a Formulei 1. Apoi se va extinde în întreaga lume în 2026. Pasionații de F1 pot aștepta cu nerăbdare activări pentru consumatori, premii promoționale, zone imersive pentru fani la Marile Premii, cu branding pe pistă și conținut atractiv.
Acest parteneriat unește două mari baze globale de fani într-un mod inovator, care îmbină fiorul sportului cu motor cu renumitul simț al umorului KitKat și tradiția de a împărtăși pauzele.
„Formula 1 este un fenomen global cu o bază de fani diversă și în creștere rapidă, în special în rândul publicului mai tânăr. Cu acoperirea sa globală și programul complet, F1 oferă KitKat platforma perfectă pentru a reaminti tuturor să-și facă timp pentru o pauză. Suntem încântați să aducem sentimentul nostru de distracție caracteristic acestui sport palpitant și să creăm experiențe memorabile pentru fanii din întreaga lume”, a declarat Bernard Meunier, șeful unităților strategice de afaceri și marketing și vânzări la Nestlé.
Emily Prazer, Chief Commercial Officer la Formula 1, a declarat: „Suntem încântați că un brand atât de recunoscut și vesel precum KitKat ni se alătură ca partener. Este iubit la nivel universal și abia așteptăm să vedem experiențele fantastice pe care le vor aduce fanilor noștri de pe pistă și noile audiențe pe care le vor genera acestui sport.”
”Chiar și cei mai rapizi sportivi au nevoie de pauză! KitKat și Formula 1 au semnat un nou acord de parteneriat, făcând KitKat batonul oficial de ciocolată al Formulei 1. O dovadă solidă pentru planul nostru ambițios câștigător Kit Kat! Rămâneți pe fază pentru mai multe știri în viteză!”, a spus Daniela Yordanova, Business Manager Confectionery Romania, Bulgaria, Adriatic North, Adriatic South.
Cu o bază de fani estimată la 700 de milioane de fani în întreaga lume, F1 este în creștere de popularitate, inclusiv în rândul unui public mai tânăr și mai divers. Unu din trei fani a început să urmărească fenomenul F1 în ultimii patru ani. Generația Z constituie grupul de fani cu cea mai rapidă creștere, urmată îndeaproape de baza de fani de gen feminin, care reprezintă acum 40% din baza totală de fani, față de 32% în 2018.
Formula 1 și KITKAT au o marcă puternică și o aliniere geografică. Cu 24 de curse care au loc în întreaga lume, inclusiv curse în 9 din primele 10 piețe KitKat, este o potrivire perfectă.
Despre Nestlé
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Inițiativele globale Nestlé:
În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos - SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.
Nestlé needs YOUth
Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a Waste Free World
Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.
Contacte:
Ana-Maria Godja, Corporate Affairs and Internal Communication Specialist Nestlé Romania
Tel: 0724.588.527, E-mail: [email protected]
Eugen Secmerean, Account Manager, V+O Communication
Tel: 0766.693.507, E-mail: [email protected]