De asemenea, Divizia locală anunţă şi o schimbare importantă la nivel de management, Ana-Maria Doxan preluând din această lună rolul de Business Executive Officer.
„Parteneriatul cu Groupe SEB și De’Longhi este un pas firesc şi necesar în dezvoltarea strategică a Diviziei Nespresso în România. Lăsând distribuţia espressoarelor în seama partenerilor noştri de producţie vom continua să ajungem tot mai aproape de iubitorii de cafea de specialitate din România dar ne vom putea concentra, de asemenea, şi mai mult asupra experienţei clienţilor noştri şi, implicit, asupra extinderii propriei reţele de retail” a declarat Ana Maria Doxan, noul Business Executive Officer al Diviziei Nespresso România.
Ana-Maria Doxan face parte din echipa Nestlé România din 2005, începându-şi cariera în Divizia Beverages. De-a lungul anilor a condus echipe şi proiecte de mare anvergură, parcursul său profesional vizând atât zonele de business şi strategie, cât şi cele de comunicare şi e-commerce. De la 1 mai 2021 a fost numită la conducerea Diviziei Nespresso România, iar din acest rol va supraveghea toate operaţiunile Diviziei şi va asigura dezvoltarea strategică și îndeplinirea angajamentelor de sustenabilitate, Nespresso fiind una dintre companiile producătoare de cafea care şi-a luat angajamentul ca nu mai târziu de 2022 orice ceașcă de cafea Nespresso, atât din gama pentru acasă cât și din gama profesională, să aibă o amprentă de carbon neutră.
Noul parteneriat vine ca umare a creşterii accelerate a business-ului Nespresso în România, cu scopul de a lărgi şi mai mult distribuţia espressoarelor Nespresso. Operaţională pe piaţa locală din 2015, Divizia Nespresso a Grupului Nestlé s-a dezvoltat semnificativ în fiecare an, având un model unic de business direct-to-consumer, prin care cafeaua Nespresso este pusă la dispoziţia clienţilor doar prin reţeaua proprie de magazine, iar distribuţia espressoarelor Nespresso este realizată atât în reţeaua proprie de magazine cât şi prin intermediul magazinelor partenere, în prezent Flanco, eMag şi Carrefour.
Brandul are în prezent un magazin online, www.nespresso.com, 2 magazine-concept Nespresso Boutique – în Calea Dorobanţi nr. 210 şi în Băneasa Shopping City şi 4 puncte de vânzare – în Afi Cotroceni, Mega Mall, Sun Plaza - în Bucureşti şi în Vivo! Mall - în Cluj. Anul acesta Divizia intenţionează şi să transforme din această vară punctul de vânzare din Afi Cotroceni într-un magazin-concept, în aceeaşi zonă a mall-ului în care se află în prezent, dar şi să analizeze extinderea reţelei sale de retail în alte oraşe din ţară.
Divizia Nespresso din România răspunde şi nevoilor segmentului B2B, prin soluţii profesionale pentru cafea la birou precum şi soluţii profesionale destinate segmentului Premium HoReCa.
“Îmi doresc să contribui la dezvoltarea echipei de profesioniști din cadrul Nespresso România, continuând să le oferim atât o cafea excepţională cât şi experienţe memorabile clienţilor noştri. De asemenea, demersurile pentru sustenabilitate au fost întotdeauna pe lista mea de priorităţi şi vom căuta împreună modalitățile prin care să îmbunătățim şi să accelerăm eforturile în această direcţie deosebit de importantă.” a mai spus Ana-Maria Doxan.
Despre Nespresso
Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nestlé Nespresso SA este un simbol emblematic pentru industria cafelei de cea mai înaltă calitate. Pe plan local brandul este gestionat şi reprezentat de Divizia Nespresso, parte a Grupului Nestlé.
Compania colaborează cu peste 110,000 de farmieri în 12 tări producătoare de cafea, prin intermediul Programului Nespresso AAA Sustainable Quality™. Lansat în 2003 în colaborare cu Organizația Non-Guvernamentală Rainforest Alliance, Programul AAA este o abordare unică în ceea ce priveşte producţia de cafea, axându-se pe cea mai bună calitate a boabelor verzi de cafea, obţinută doar prin practici responsabile, sustenabile.
Programul sprijină fermierii de cafea prin investiţii în infrastructură şi în comunităţile lor, politici de plată gândite în avantajul acestora, practici agricole dintre cele mai eficiente și programe de formare și asistenţă tehnică. Toate acestea conduc la îmbunătăţirea permanentă a calitătii cafelei, dezvoltării durabile și productivităţii plantaţiilor de cafea – cei trei piloni reprezentați de triplul A din numele programului. Această abordare aduce şi îmbunătăţirea condițiilor sociale, de mediu și economice ale fermierilor de cafea și ale comunitătilor agricole în toate zonele vizate.
În septembrie 2020 Nespresso și-a luat angajamentul ca până în 2022 orice ceașcă de cafea Nespresso să aibă o amprentă de carbon neutră. Compania și-a atins obiectivul de a neutraliza amprenta de carbon generată de procesele operaționale (categoriile 1 şi 2) încă din 2017, iar în aceşti doi ani își va îndreapta eforturile către neutralizarea emisiilor de carbon care apar ca urmare a operațiunilor logistice și în ciclul de viață al produselor (categoria 3).
În România Nespresso a introdus în premieră, în 2018, propria infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele de cafea pe care le comercializează. Iubitorii cafelei Nespresso pot aduce capsulele utilizate în magazinele Nespresso sau le pot trimite prin curier, de oriunde din ţară, fără niciun cost, atunci când primesc o nouă comandă de cafea.
Pentru mai multe informații, accesați www.nespresso.com/ro.