Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

A cincea ediție a școlii de vară Summer’s Cool | Nestlé

În perioada 5–23 iulie 2021, Nestlé România derulează a cincea ediție a Summer’s Cool, un proiect de dezvoltare adresat studenților și proaspeților absolvenți de facultate. Compania organizează Summerʹs Cool cu scopul de a deschide noi oportunități de carieră în rândul tinerilor și de a se implica activ în educația acestora. Peste 700 de tineri din 4 țări au aplicat pentru unul dintre cele 60 de locuri disponibile. Cei 60 de tineri vor fi primii înrolați și în YOUth eBusiness Academy, un program destinat creșterii abilitățile digitale ale tinerilor.
Summer’s Cool 2021
Înapoi la comunicatele de presă

Pe parcursul a trei săptămâni, participanții vor avea ocazia să afle de la specialiști din domeniile  Management de Proiect, Logistică, Financiar, Cercetare de Piață, Vânzări, Marketing, Digital, Relații Publice, E-Commerce, Nutriție şi Leadership informații cheie în cadrul atelierelor organizate, să-și dezvolte abilitățile de Leadership, comunicare, lucru în echipă, gândire critică, inteligența emoțională, să beneficieze de o experiență multiculturală, lucrând alături de studenți din alte țări și descoperind culturi și perspective noi, obținând cunoștințe practice prin finalizarea unui proiect de echipă și primind sprijin și mentorat din partea liderilor Nestlé. 
Acest proiect, alături de celelalte proiecte derulate sub inițiativa Nestlé Needs YOUth, vine să aducă o soluție la realitatea îngrijorătoare a șomajului din rândul tinerilor români cu vârste între 15 și 24 de ani, 17,3% conform Institutului Național de Statistică .

Încă din 2013, Nestlé susține generațiile viitoare de lideri, antreprenori și agripreneuri prin intermediul inițiativei Nestlé Needs YOUth. În ultimii ani, 4.000 de tineri din România au beneficiat de proiectele derulate de noi. Anul trecut au participat la ediția online a Summer’s Cool 20 de studenți, iar anul acesta dorim să atragem alături de noi în proiect 60 de tineri din 4 țări: România, Bulgaria, Serbia și Croația. Până în 2025 
ne-am luat angajamentul să oferim 20.000 de noi oportunități de angajare și 20.000 de ucenicii și stagii de internship sau traineeship în Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord”, spune Loredana Gîlmeanu, SEM HR Business Partner&Country Lead, Nestlé România.

Summerʹs Cool este o inițiativă menită să completeze pregătirea teoretică oferită de școală, cu o pregătire practică, care să-i familiarizeze pe studenți cu cerințele și realitatea job-urilor din lumea de business. În plus, studenții ale căror rezultate au fost remarcate pe parcursul desfășurării workshop-urilor vor aprofunda cele învățate prin începerea unor stagii de internship.

În cadrul acestei ediții, tinerii vor avea provocarea de a lucra în echipă și de a pregăti un studiu de caz pe tema sustenabilitătii. La finalul cursurilor de vară, toți participanții vor fi recompensați cu premii speciale.

În această primăvară, Nestlé a lansat și proiectul YOUth eBusiness Academy, în care vor fi înrolați toți participanții de la școala de vară. Participanții vor dobândi abilități digitale avansate și vor obține la final o certificare care atestă finalizarea cursului. O atenție deosebită va fi acordată acestui proiect în România și în întreaga regiune a Europei de Sud-Est, unde Comisia Europeană atrage atenția asupra ratei scăzute de digitalizare în rândul tinerilor. Conform datelor Eurostat din 2019, puțin peste 50% din tinerii români aveau un nivel minim de cunoștințe și abilități în spațiul digital . 

Prin inițiativele virtuale adresate tinerilor, Nestlé și-a luat angajamentul să le ofere acestora experiențe de învățare diverse, inclusiv cursuri în spațiul digital, pentru a le permite tinerilor să câștige experiență.

În România, 228 de tineri au participat la programe de internship și traineeship, iar în cadrul celor peste 100 de evenimente dedicate dezvoltării abilităților și sprijin în vederea angajării acestora au fost prezenți peste 3.800 de tineri. Împreună cu partenerii săi locali, Nestlé a reușit să implice în activitățile sale peste 18.000 de tineri la nivel național.

 

 1https://insse.ro/cms/sites/default/files/com_presa/com_pdf/somaj_2020r.pdf 
 2Do young people in the EU have digital skills? - Products Eurostat News - Eurostat (europa.eu)