Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Nestlé Romania semneaza Carta Diversitatii

Nestlé se angajeaza public sa continue sustinerea diversitatii in toate formele acesteia in societatea romaneasca, pornind de la valorile interne: respect pentru sine, pentru altii, pentru diversitate si pentru viitor.
Înapoi la comunicatele de presă

 

„Suntem bucurosi si ne onoreaza sa fim printre semnatarii Cartei Diversitatii in Romania. Inovatia si dezvoltarea de noi produse sunt esentiale pentru succesul Nestlé, iar pentru a face aceste lucruri avem nevoie de gandire diferita. Adoptand diversitatea de persoane si culturi in cadrul companiei, vom putea, la randul nostru, sa contribuim la bunastarea societatii.

Principiile Cartei fac parte din cultura noastra organizationala, atat la nivel global, cat si local. Prin urmare, pentru noi este un pas firesc sa ne reintarim angajamentul de a respecta diversitatea societatii romanesti. Incurajam cat mai multe companii sa se alature acestui demers deoarece doar impreuna putem face ca egalitatea si incluziunea sociala sa devina valori recunoscute si respectate”, declara Jackie Avery, HR Director Nestlé Romania.

Principiile Cartei Diversitatii sunt in armonie cu scopul companiei Nestlé: de a imbunatati calitatea vietii si de a contribui la un viitor mai sanatos. Nestlé promoveaza nu doar diversitatea de rasa, gen sau varsta, ci si de educatie, opinii, personalitate sau pregatire profesionala, acestea fiind fundamentele pe care compania construieste o cultura diversa si incluziva.

Carta Diversitatii din Romania urmeaza modelele de succes existente in alte state europene si are la baza un set de principii generale, asumate voluntar de catre semnatar cu scopul de a promova diversitatea, non-discriminarea, incluziunea si egalitatea de sanse la locul de munca.

Nestlé la nivel global

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare si de bauturi din lume. Este prezenta in 191 de tari, iar cei 328.000 de angajati sunt inspirati de scopul companiei: de a imbunatati calitatea vietii si de a contribui la un viitor mai sanatos. Nestlé ofera un portofoliu larg de produse si servicii pentru oameni si animale de companie. Portofoliul nostru de peste 2.000 de branduri cuprinde atat marci de renume global, ca Nescafé sau Nespresso, cat si produse locale cum ar fi JOE. Performanta companiei este generata de strategia noastra de Nutritie, Sanatate si Wellness. Sediul central al companiei Nestlé se afla in orasul elvetian Vevey, unde compania a fost fondata in urma cu mai bine de 150 de ani.

Nestlé in Romania

Nestlé a intrat pe piata din Romania in 1995, in momentul de fata avand aproximativ 900 de angajati in Bucuresti si in Timisoara, unde se afla fabrica Nestlé.

In Romania, Nestlé este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de alimente si bauturi, cele mai multe dintre branduri fiind lideri in categorie. Portofoliul Nestlé Romania cuprinde o gama larga de produse din diverse categorii, pentru a raspunde cererii consumatorilor: bauturi (NESCAFÉ 3in1, NESCAFÉ Dolce Gusto, NESCAFÉ Gold, NESCAFÉ Brasero, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight, Smarties), produse culinare (Maggi), hrana pentru copii (Nestlé Infant Nutrition), Nestlé Professional - divizia de solutii „out of home”, batoane si cereale pentru micul dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc.) si hrana pentru animale (Purina). NESCAFÉ Dolce Gusto a deschis piata sistemelor de bauturi pe baza de capsule in Romania prin lansarea primului aparat NESCAFÉ Dolce Gusto in septembrie 2009, cunoscand o evolutie spectaculoasa si oferind in prezent peste 20 de sortimente de cafea de calitate profesionala. Nespresso, nume de referinta la nivel mondial in domeniul cafelei de lux sub forma de capsule, este prezent oficial in Romania ca divizie de lux a Grupului Nestlé, incepand cu anul 2014.

La fabrica din Timisoara sunt produse napolitane (JOE), Nesquik si specialitatile de cafea NESCAFÉ 3in1.