Sort by
Sort by

NESCAFÉ® Frappé sărbătorește aniversarea a 66 de ani cu noi arome și o promoție națională cu vacanțe în Grecia

NESCAFÉ® Frappé sărbătorește aniversarea a 66 de ani
Înapoi la comunicatele de presă

București, 4 august 2023. NESCAFÉ® Frappé este una dintre cele mai populare și iubite rețete de cafea rece, răcorind consumatorii din întreaga lume de 66 de ani, atât în cafenele, cât și acasă. Un fapt mai puțin cunoscut este că NESCAFÉ® Frappé a fost inventat întâmplător de către un angajat Nestlé din Salonic în septembrie 1957, devenind între timp emblematic datorită puterii brandului NESCAFÉ® și inovațiilor constante din categorie. 

În România, NESCAFÉ® Frappe a fost lansat în 1995, iar de atunci variantele NESCAFÉ® de cafea rece au evoluat și s-au diversificat de la an la an ca să răspundă nevoilor iubitorilor de cafea. Aceștia pot savura acasă rețeta originală cu NESCAFÉ® Brasero®, care păstrează gustul bogat de cafea și pot prepara rapid și ușor NESCAFÉ® 3in1 Frappé, o cafea răcoritoare oriunde și oricând. 
Cafeaua a devenit în ultimii ani un produs de la care consumatorii așteaptă mai mult decât o doză de energie: este liant social, sursă de inspirație și un teritoriu creativ al gusturilor. În timp, observăm o deschidere tot mai mare către noi arome și gusturi din partea iubitorilor de cafea, mai ales a tinerilor, pe care o susținem prin inovații relevante în categoria specialităților de cafea - de aceea, am lansat ediția limitată NESCAFÉ® 3in1 Frappé Choco. 

Ediția limitată NESCAFÉ® 3in1 Frappé Choco este un mix de cafea rece și savuroasă cu gust delicios de ciocolată, ușor de preparat, oriunde și oricând. NESCAFÉ® 3in1 Frappé  este cafeaua rece și savuroasă a verii, cu care poți să te răcorești și să reiei distracția. 
Încurajăm creativitatea consumatorilor și experimentarea gusturilor de cafea rece prin noi rețete, care pot fi preparate acasă cu NESCAFÉ® Brasero. Propunem și alte două variante ale rețetei originale NESCAFÉ® Frappé: Frappé Cappuccino Mocha cu note fine de ciocolată și  Frappé Latte, un deliciu preparat cu lapte. Toate rețetele pot fi preparate și cu celelalte variante de cafea solubilă NESCAFÉ® Strong, NESCAFÉ® Decaf și NESCAFÉ® Gold. 

În vara aceasta, până pe 31 august, iubitorii NESCAFÉ® au ocazia de a explora nu doar gusturi, ci și teritorii noi, participând la promoția națională “Răcorește-te cu premiile NESCAFÉ”. Premiile mari sunt 3 vacanțe în Grecia, care oferă oportunitatea de a descoperi locul unde a fost inventat NESCAFÉ® Frappé. 

Suntem mândri de faptul că NESCAFÉ® Frappé este o inovație marca Nestlé, care și-a lăsat amprenta asupra preferințelor iubitorilor de cafea și a setat noi obiceiuri de consum. An de an încurajăm și inspirăm explorarea cafelei reci, prin  lansarea de noi arome în gama NESCAFÉ® 3in1 Frappé si venind cu noi rețete delicioase preparate cu NESCAFÉ® Brasero . În plus, vara aceasta, oferim consumatorilor de cafea solubilă NESCAFÉ® șansa de a câștiga una dintre cele trei vacanțe  în Grecia, locul în care a fost inventat NESCAFÉ®  Frappé” și în general, o destinație preferată în vacanța de sezon estival”, spune Ramona Hărătău, Coffee Mixes Business Lead SEE, Nestlé.

Ramona Hărătău, Coffee Mixes Business Lead SEE, Nestlé

În Europa, cafeaua NESCAFÉ provine 100% din surse responsabile, sprijinind constant cultivatorii de cafea să își îmbunătățească terenurile și mijloacele de trai. De la răsaduri rezistente la climă și boli, până la producții mai mari cu resurse reduse, NESCAFÉ contribuie la un viitor mai bun cu fiecare cană. NESCAFÉ se află într-o călătorie orientată spre economia circulară, cu scopul de a-i ajuta pe cultivatori să își îmbunătățească utilizarea eficientă a consumului de apă în agricultură și să își alimenteze fabricile cu biocombustibil. De asemenea, NESCAFÉ se asigură că până în 2025 va oferi ambalaje sustenabile fabricate pentru a fi reutilizabile și reciclabile. Această inițiativă reprezintă un pas important în gestionarea deșeurilor, energiei și inovației care generează un impact pozitiv asupra mediului înconjurător.

Despre Nestlé

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Inițiativele globale Nestlé:

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.  

Nestlé for Healthier Kids     

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos - SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.

Nestlé needs YOUth 

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Contacte media
Ana-Maria Godja, Corporate Affairs and Internal Communication Specialist Nestle Romania
Tel: 0724.588.527, E-mail: [email protected]

Eugen Secmerean, Account Manager, V+O Communication
Tel: 0766.693.507, E-mail: [email protected]