Sort by

215.000 locuri de muncă & oportunități formare profesională | Nestlé

Înapoi la comunicatele de presă
Saptamana europeana a competentelor profesionale

La începutul Săptămânii Europene a Competențelor Profesionale (European Vocational Skills Week) Nestlé și partenerii europeni ai „Alliance for YOUth” anunță că în ultimii trei ani au reușit, împreună, să ofere mai mult de 215.000 de locuri de muncă, internship-uri și stagii de pregătire. 

În România, compania organizează pe durata Săptămânii Europene a Competențelor Profesionale workshop-uri de gestionare a timpului și de marketing, în care participanții vor afla secretele liderului din industria alimentară. Totodată,  Nestlé lansează campania Clinica de CV-uri, prin care studenții sunt invitați să-și transmită CV-urile, iar recrutorii și specialiștii în resurse umane ai companiei le oferă sfaturi de optimizare și îmbunătățire pentru creșterea șanselor de a obține un loc de muncă.

„Pregătirea noilor generații pentru piața muncii trebuie să includă aportul specialiștilor de astăzi, care prin împărtășirea experienței și prin leadership pot ghida tinerii pentru un start optim în carieră. Din 2014 reușim să facem acest lucru prin această inițiativă, care a reunit 340 de parteneri și a creat 1.100 de programe de internship în regiunea EMENA (zona Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord), iar rezultatele sunt îmbucurătoare. Practic, prin implicare și transfer de cunoștințe, punem la îndemâna tinerilor instrumentele potrivite pentru viitorul lor job”, a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestlé România. 

Prin această inițiativă, Nestlé și-a luat angajamentul de a oferi 230.000 de oportunități de angajare și formare profesională în intervalul 2017 – 2020 pentru tinerii din zona EMENA. 

În zona sud-est Europeană compania a angajat mai mult de 750 de interni, a organizat circa 630 de evenimente și a inspirat peste 35.000 de studenți în construirea bazelor carierei lor în cei cinci ani de lansarea „Alliance for YOUth”.

Nestlé și partenerii din „Alliance for YOUth” colaborează pentru dezvoltarea de proiecte inovatoare care promovează programe de internship și angajare a tinerilor.  În cadrul Săptămânii Europene a Competențelor Profesionale, Nestlé lansează împreună cu Microsoft un proiect pilot pentru certificarea de competențe digitale a tinerilor angajați. Prima etapă a proiectului pilot va implica mai mult de 60 de ucenici din fabricile Nestlé din Franța. După parcurgerea unui workshop de competențe digitale cu o durată de șase luni, aceștia vor primi o certificare Microsoft.

De asemenea, „Alliance for YOUth” urmărește să pregătească următoarea generație de antreprenori. Astfel, sub coordonarea companiei Ernst  & Young, „Alliance for YOUth” colaborează și își reunește eforturile cu Junior Achievement Europe - cel mai mare furnizor de educație antreprenorială din Europa - pentru a ajuta tinerii europeni să dobândească abilități antreprenoriale. Obiectivul acestei colaborări unice este de a sprijini 500 de elevi de liceu și de școli profesionale în obținerea calificării internaționale pentru competențe antreprenoriale - Entrepreneurial Skill Pass. Cu ajutorul profesorilor și al voluntarilor companiilor partenere „Alliance for YOUth” , studenții care participă la JA Company Programme învață cum funcționează o companie, cum pot genera idei și cel mai bun mod de a dezvolta strategii de piață și de a le aplica.

Despre “Alliance for YOUth”

„Alliance for YOUth”, program lansat de Nestlé în 2014, are ca principal obiectiv dezvoltarea unor serii de inițiative profesionale pentru a oferi tinerilor experiență de munca semnificativa și stagii de pregătire. Companiile care fac parte din program își mobilizează, de asemenea, angajații pentru a fi activi în comunitate și a-i ajuta pe tineri să se pregătească pentru locul de muncă prin oferirea de sfaturi practice, informații cu privire la CV și pregătire pentru interviul de angajare. Partenerii „Alliance for YOUth”sunt membri activi ai Alianței Europene pentru Ucenicie a Comisiei Europene, promovând programele de ucenicie și stagiu din poziția de ambasadori activi ai formării vocaționale în Europa.

Printre partenerii la nivel european se numără compania de recrutare Adecco, asigurătorul AXA, grupul internațional din domeniul alimentar Cargill, grupul logistic DS Smith, compania de automatizare a proceselor Endress+Hauser, furnizorul internațional de energie ENGIE, compania de consultanță EY, compania care deține și operează rețeaua de socializare Facebook, firma de parfumuri și arome Firmenich, compania de tehnologie Microsoft, producătorul de alimente și băuturi Nestlé, grupul de companii de măsurare a audiențelor Nielsen, agenția de comunicare Publicis Groupe, firma de tehnologie Salesforce, compania de produse chimice și materiale avansate Solvay, și firma internațională de avocatură White & Case. Până în prezent, 340 de companii din Europa s-au alăturat „Alliance for YOUth”.

Twitter

@NestleEU - #ALLiance4YOUth - #NestléneedsYOUth - #EUVocationalSkills