Sort by

Nestlé si Alliance for YOUth continua SUMMER’S COOL

Scoala de vara unde tinerii descopera mediul de business
Înapoi la comunicatele de presă

Nestlé Romania a continuat si in acest an SUMMER’S COOL, scoala de business dedicata tinerilor curiosi si dornici sa-si exerseze abilitatile prin provocari si activitati menite sa ii dezvolte profesional. Proiectul face parte din programul „Alliance for YOUth”, cunoscut in Romania pentru oferirea a peste 16.500 de joburi permanente, 781 de stagii de practica platita si 300 de evenimente de dezvoltare personala si profesionala, in cei peste trei ani de activitate.


 

Aflat la cea de-a doua editie, programul SUMMER’S COOL a reunit anul acesta 26 de tineri norocosi, studenti la universitati din Bucuresti, Londra, Leeds sau Bath. Acestia au fost selectionati in urma unor interviuri riguroase pentru a participa, timp de doua saptamani, la cele 13 workshop-uri pe teme de business, organizate sub forma unor ateliere interactive ce imbina teoria cu practica. Odata cu absolvirea programului, doi dintre studentii cu cele mai bune rezultate au fost selectati pentru pozitii de internship platit in cadrul companiei, timp de trei luni, in departamentele de Relatii Publice, respectiv Digital.

“Atunci cand esti la inceput de drum este important sa intelegi ca, indiferent de cariera aleasa, de-a lungul timpului, vei intalni atat succesul, cat si esecul. Diferenta este facuta insa de aceia care se raporteaza la insucces cu maturitate. Ai gresit – inveti tot ce poti din acea situatie, apoi mergi mai departe si nu repeti greselile facute. Vei face altele, dar cu timpul, vei capata un bagaj de cunostinte care, insotit de pasiunea pentru ceea ce faci si perseverenta, te va duce catre succes.”, a povestit Leszek Wacirz, General Manager la Nestlé Romania, cu ocazia deschiderii editiei SUMMER’S COOL de anul acesta.

SUMMER’S COOL este un efort comun al mai multor companii din sectorul privat, organizat cu scopul de a deschide noi oportunitati in randul tinerilor si de a se implica activ in educatia acestora. Companii precum Catalyst, CHEP, g7 (Grup Sapte), Nielsen si FM Logistics au ales sa se alature initiativei Nestlé si sa impartaseasca cunostinte esentiale specifice din domenii precum Management de Proiect, Logistica, Financiar, Cercetare de Piata, Vanzari, Marketing, Digital, Relatii Publice, E-Commerce, Nutritie si Leadership, ultimele sase ateliere fiind prezentate chiar de specialisti din cadrul companiei Nestlé Romania.

„Ne-a bucurat enorm succesul inregistrat anul trecut de SUMMER’S COOL, motiv pentru care in acest an, la cea de-a doua editie, l-am putut extinde la doua saptamani de sesiuni de workshop-uri. Atat la editia trecuta, cat si acum am intalnit tineri sclipitori, dornici sa invete lucruri interesante. Poate mai mult decat de obicei, studentii au fost nerabdatori sa-i intalneasca pe specialistii care au sustinut prezentari, sa faca exercitii impreuna si sa absoarba cat mai multe cunostinte. Le multumesc partenerilor din „Alliance for YOUth” si tuturor celor care au facut SUMMER’S COOL o scoala de vara atat de utila si frumoasa.”, declara Jackie Avery, Director de Resurse Umane la Nestlé Romania.

Conceput ca parte din programul „Alliance for YOUth”, SUMMER’S COOL este o initiativa menita sa completeze pregatirea teoretica oferita de scoala, cu o pregatire practica, care sa-i familiarizeze pe studenti cu cerintele si realitatea job-urilor din lumea de business. Mai mult, studentii ale caror rezultate au fost remarcate in companie in cele doua saptamani de workshop-uri vor aprofunda cele invatate prin inceperea unor stagii de internship in companiile partenere deoarece, in context mai larg, initiativa „Alliance for YOUth” doreste sa aduca solutii la realitatea ingrijoratoare a somajului din randul tinerilor. Aceasta problema a capatat proportii la nivelul Uniunii Europene, in special in orasele mari din sudul Europei, unde rata de somaj in randul tinerilor ajunge la cote ingrijoratoare.

Ce spun tinerii despre experienta SUMMER’S COOL

„SUMMER’S COOL este exact asa cum iti imaginezi si putin mai mult. Am pornit cu un sentiment anxios pentru ca nu sunt la o facultate de specialitate, dar sunt pasionata de Marketing si am sperat sa nu fie tehnicalitati pe care nu le voi intelege. Frica mea nu s-a adeverit. Fiecare facilitator a explicat suficient de bine orice concept, iar lucrurile au fost practice, fondate pe realitate. Am reusit sa intelegem realitatea si sa gandim logic, deci nu am intampinat dificultati. Pot spune chiar ca am invatat foarte multe si mi-au fost depasite asteptarile despre cate poti culege dintr-o scoala de vara.”

„Pe scurt, SUMMER’S COOL este una dintre acele experiente care te ajuta, simplu, sa descoperi lumea din jur si pe tine. Prin activitatile si training-urile practice, mi-am dat seama ce mi-ar placea sa fac si, cel mai important, ce nu mi-ar placea sa fac. Iar cea mai frumoasa parte? E mai mult decat o activitate extra, este si despre cum inveti si despre oamenii pe care ii ai alaturi. De aceea, imediat dupa scoala de vara mi-am urmat unul dintre obiectivele propuse: sa invat mai multe despre HR. Partea buna a fost ca, in urma experientei, Nestlé a venit catre noi, participantii, cu oportunitati. Asa am ajuns intr-un internship chiar in departamentul de HR Nestlé. La aniversarea de un an a SUMMER’S COOL continui sa invat din fiecare context si sa lucrez, pe rand, la indeplinirea fiecarui obiectiv propus.”