Sort by

Cu ocazia Zilei Internaționale a Copiilor Nestlé România vă invită la 1uniFEST

Nestlé România la 1uniFEST
Înapoi la comunicatele de presă

București, 29 mai 2023. Nestlé România, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează invitația către toți copiii din București să vină la 1uniFEST, evenimentul organizat de Itsy Bitsy pe 1 iunie în Parcul Al. I. Cuza (IOR), în zona delimitată de străzile Baba Novac, Câmpia Libertății, Liviu Rebreanu (harta).

Nestlé a pregătit pentru copiii mici și mari o sumedenie de distracții, produse și premii vesele, în cadrul unor concursuri menite să aducă bucurie și să contribuie la educația alimentară a celor mici și a părinților lor.

Astfel, în zona parcului din dreptul străzii Baba Novac, veți găsi terenurile de joacă Nestlé, care sunt numerotate 19, 20 și 21, în culoarea verde, pe această hartă

Avem o competiție de tras cu praștia la panou, baloane, jocuri de memorie, dar și jocuri care să îi ajute pe cei mici să își exprime preferințele în bucătărie prin intermediul NutriPorției. Acest ghid le arată copiilor și părinților ce opțiuni ar avea pentru o dietă echilibrată și completă. Pentru iubitorii de animale, avem standul PURINA unde vor avea loc demonstrații de dresaj canin, iar cei mici vor putea să învețe cum să aibă grijă de animăluțele lor de companie. Pentru prichindei, Nestlé Baby&Me a pregătit ateliere de colorat și o zonă de picnic și relaxare la umbra copacilor din parc. Așadar avem activități pentru toate preferințele și pentru toate vârstele.

”Invităm cu drag copii să vină la standurile noastre, va fi multă distracție, vor fi multe premii de câștigat și vor fi multe lucruri interesante de aflat despre cum să mâncăm sănătos, dar și gustos. În numele Nestlé România vreau să le mulțumesc prietenilor de la Itsy Bitsy pentru această ocazie extraordinară de a petrece cu copii în aer liber, celebrând sănătatea și voia bună”, spune Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager, Nestlé România. 

Ne vedem pe 1 iunie, de la ora 09, în Parcul Al. I. Cuza, latura dinspre strada Baba Novac. Vă așteptăm cu drag!

***

Despre Nestlé

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Inițiativele globale Nestlé:

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.  

Nestlé for Healthier Kids

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos - SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.

Nestlé needs YOUth 

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Contacte media: 

Ana-Maria Godja, Corporate Affairs and Internal Communication Specialist Nestle Romania
Tel: 0724.588.527, E-mail: [email protected]

Eugen Secmerean, Account Manager, V+O Communication
Tel: 0766.693.507, E-mail: [email protected]