Sort by
Sort by

Nestlé lansează noua gamă de cafea Ready to Drink NESCAFÉ Barista Style

Ready to Drink NESCAFÉ Barista Style
Înapoi la comunicatele de presă

București, 19 iulie 2023. Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează în România prima linie pan-europeană de cafea de tip Ready to Drink, gama NESCAFÉ Barista Style. Iubitorii NESCAFÉ din România vor avea de acum posibilitatea de a se bucura de patru arome diferite ale cafelei preferate oriunde, oricând, rece ca gheața, perfecte pentru zilele toride de vară.

Nestlé pune la dispoziția consumatorilor săi, pe lângă rețetele clasice, noi variante în gama NESCAFÉ Barista Style Ready to Drink: Cappuccino, Latte, Latte Caramel și Americano. Fiecare produs are un gust delicios și echilibrat, fiind creat din boabe de cafea de calitate atent alese și, în funcție de variantă, lapte și combinații de arome.

Aceste noi rețete au fost create pentru a răspunde nevoilor cele mai recente ale consumatorilor și pe baza expertizei Nestlé în cafea. Noile rețete NESCAFÉ Barista Style reprezintă extinderea portofoliului mărcii NESCAFÉ în segmentul Ready to Drink și oferă o experiență răcoritoare, echilibrată, de cafea on-the-go. 

”NESCAFÉ Barista Style introduce noua platformă creativă și strategică a brandului NESCAFÉ, „Make your world”, care îi ajută pe iubitorii de cafea din întreaga lume să-și găsească inspirația și energia pentru a deveni ei înșiși schimbarea pe care o doresc în lume. Produsele Ready to Drink NESCAFÉ vin cu o nouă identitate vizuală, un nou ambalaj cu design modern și atrăgător care te îmbie să descoperi și să încerci diverse gusturi și arome ale cafelelor din noua gamă”, spune Ramona Hărătău, Group Brand Manager Mixes South Eastern Europe, Nestlé.

Segmentul Ready to Drink cunoaște cea mai rapidă creștere din întreaga categorie de cafea, cu o rată anuală de creștere de peste 25% la nivelul anului trecut (octombrie 2021-septembrie 2022)1. Mai mult, în România, acest segment este la același nivel cu cel al cafelei boabe, arătând în continuare potențialul puternic de dezvoltare a acestei categorii. Cel mai important canal de desfacere pentru această categorie este comerțul modern (cotă de volum de 62%), în timp ce benzinăriile au o cotă de volum de aproximativ 14%2.

Potrivit sondajelor efectuate printre consumatorii de Ready to Drink, 57% dintre aceștia o consumă pentru plăcerea gustului și în momentele de socializare, iar într-un procent semnificativ mai mic o beau exclusiv pentru a se energiza cu ajutorul cafelei3

Observăm o schimbare de consum în categoria Ready To Drink, întrucât se migrează treptat de la o achiziție de impuls, către un consum constant, planificat. Cafeaua Ready to Drink a început să fie considerată potrivită pentru consumul zilnic, la prânz, ca desert sau între mese.

Consumatorul obișnuit de cafea Ready to Drink este cel care explorează diverse arome și gusturi în categoria de cafea sau specialități de cafea, este tânăr, ambițios și deschis la lucrurile noi. Consumul de cafea are o conotație socială, de petrecere a timpului împreună cu prietenii.

***
Despre Nestlé
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Inițiativele globale Nestlé:
În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.  

Nestlé for Healthier Kids     
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos - SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.

Nestlé needs YOUth 
Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World
Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Contacte media: 
Ana-Maria Godja, Corporate Affairs and Internal Communication Specialist Nestle Romania
Tel: 0724.588.527, E-mail: [email protected]

Eugen Secmerean, Account Manager, V+O Communication
Tel: 0766.693.507, E-mail: [email protected]

1 NielsenIQ volume data in Total Romania, MAT Sept'22
2 NielsenIQ volume data in Total Romania, MAT Sept'22
3 NielsenIQ Cup U&A FY 2021 și Concept Screener UK/DE/SP July 21