București, 19 aprilie 2023. Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, continuă să inoveze și să le propună consumatorilor din toate segmentele și de toate preferințele noi opțiuni și arome, atât pe partea funcțională, dar mai ales pentru răsfățul gusturilor. Primăvara ne aduce câteva noutăți gustoase.
Pentru iubitorii de cafea, portofoliul NESCAFÉ se îmbogățește cu NESCAFÉ Creamy Latte, o cafea solubilă cu textură pudră, pentru o cană de cafea cu gust fin și strat de cremă catifelată. Specialitatea NESCAFÉ 3în1 Creamy Latte este inspirată de trendurile din cafenele, ca să poți savura și acasă o cafea cu gust bogat de lapte.
De asemenea, revine și NESCAFÉ Barista Style, care este o varietate de băuturi de cafea, la doză, care sunt la fel de gustoase consumate atât reci, cât și la temperatura camerei, în patru variante de arome: Americano, Cappuccino, Latte și Caramel.
Tot în registrul răsfățul gusturilor, Nestlé anunță noua KitKat Caramel, patru „degete” de ciocolată cu aromă de caramel, una dintre preferatele de moment ale consumatorilor, potrivit celor mai recente sondaje de preferințe. Și JOE® își îmbogățeșe gama JOE® Mini cu aromă de cocos.
În zona funcțională, Nestlé, prin divizia Infant Nutrition, aduce pe piață suplimentele pediatrice NANCARE®, pentru susținerea sănătății copiilor. Este vorba de Nestlé NANCARE® Flora-Equilibrium, pentru echilibrul florei intestinale, respectiv de Nestlé NANCARE® Picături cu DHA și vitamina D și E care contribuie la dezvoltarea și funcționarea normală a creierului, menținerea sănătății sistemului osos și funcționarea normală a sistemului imunitar.
Tot pentru copii, Nestlé propune o noutate în această primăvară și anume desertul din lapte vegetal Gerber® Organic, din lapte de cocos cu arome de măr și ananas, fără zahăr adăugat, conservanți, coloranți sau aditivi.
Pisicile sunt maestrele echilibrului dar, pentru a-și păstra microbiomul intestinal echilibrat, au nevoie de ajutor. Este demonstrat științific că gama PURINA ONE BIFENSIS® susține sănătatea intestinală și sprijină sistemului imunitar al pisicilor. PURINA ONE® conține rădăcină de cicoare, antioxidanți și Lactobacillus ce contribuie la echilibrarea bacteriilor benefice și dăunătoare din intestin, ajutând astfel la protejarea moicrobiomului intestinal. Și când sunt sănătoase în interior, se vede la exterior, de aceea Nestlé relansează gama PURINA ONE®.
Nu în ultimul rând, pe siteul www.nestle.ro găsiți noi rețete de prăjituri, torturi, salate - aici.
Despre Nestlé
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Inițiativele globale Nestlé:
În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos - SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.
Nestlé needs YOUth
Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a Waste Free World
Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.
Contacte media:
Ana-Maria Godja, Corporate Affairs and Internal Communication Specialist Nestle Romania
Tel: 0724.588.527, E-mail: [email protected]
Eugen Secmerean, Account Manager, V+O Communication
Tel: 0766.693.507, E-mail: [email protected]