București, 10 aprilie 2023. Nestlé Romania preia operațiunile SOLGAR® în extrem de dinamica și atractiva categorie de suplimente alimentare, comercializând direct aceste produse pe piața locală. Această tranzacție urmează finalizarea, în august 2021, a achiziției de către Nestlé a mărcilor de bază ale companiei Bountiful, inclusiv Nature’s Bounty®, SOLGAR®, Osteo Bi-Flex®, Puritan’s Pride®, Ester-C® și Sundown®.
Transferul include preluarea unui grup de angajați foarte specializați pentru a asigura continuitatea afacerii. Atât brandul SOLGAR®, cât și resursele umane dedicate afacerii SOLGAR® vor fi integrate în organizația Nestlé România, ca parte a diviziei Nestlé Health Science. SOLGAR® este lider pe piața mondială a suplimentelor alimentare.
„Această achiziție reprezintă un pas important, în concordanță cu atingerea scopului nostru: deblocăm puterea alimentelor pentru a îmbunătăți calitatea vieții în toată lumea, astăzi și pentru generațiile viitoare. Achiziția Solgar® este o contribuție importantă în ceea ce privește oportunitățile de creștere pentru compania noastră. Suplimentele alimentare reprezintă o piață extrem de atractivă în România, această achiziție fiind o o mare oportunitate pentru Nestlé Health Science de a-și crește prezența pe piața locală, inclusiv prin preluarea unei echipe dedicate, care are expertiza necesară pentru a funcționa cu succes într-o industrie specializată.”, spune Alessandro Zanelli, Nestlé Market Head South and Eastern Europe Market.
„Așteptam cu nerăbdare includerea acestei game de produse care vizează un stil de viață mai sănătos în portofoliul Nestlé România. Acest lucru ne permite să ajungem la noi segmente de consumatori și să oferim noi opțiuni clienților actuali ai celor două branduri, Nestlé și Solgar®”, spune Silvia Sticlea, Country Manager Nestlé România.
Odată cu integrarea produselor SOLGAR® în portofoliul său, Nestlé România va câștiga o poziție superioară pe piața suplimentelor alimentare și se va adresa mai multor tipuri de consumatori cu produsele sale.
Martin Halbeis, șeful clusterului Nestlé Health Science Europe, a menționat: „Urăm cu mare bucurie bun venit echipei extinse Nestlé Health Science prin achiziția afacerii de distribuție Solgar®. Scopul nostru este de a îmbunătăți viețile consumatorilor, de la cei mai tineri la cei mai în vârstă, prin nutriție bazată pe știință, expertiză și inovație.”
„Această categorie de nutriție specializată a fost construită pe inovație și dăruire de către oameni pasionați de puterea nutriției și de ideea de a le permite oamenilor să trăiască o viață mai sănătoasă. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm să aducem aceste elemente în viața consumatorilor noștri din România”, spune Mihai Iliescu-Zigmund, Business Development Manager, Nestlé Health Science.
Nestlé Health Science a achiziționat Bountiful Company în 2021, care i-a asigurat poziția de lider în industria de suplimente alimentare, categorie din care fac parte vitaminele, mineralele și produsele pe bază de plante. Una dintre mărcile achiziționate este SOLGAR®. Fondată în 1947 în Lower Manhattan, New York, SOLGAR® este un lider pe piața globală a suplimentelor alimentare, dedicat calității, sănătății și bunăstării. De-a lungul deceniilor, misiunea sa a rămas aceeași: să creeze cele mai bune suplimente alimentare în loturi mici, acest lucru fiind posibil doar prin cercetări neobosite și folosind doar cele mai bune materii prime.
Produsele SOLGAR® au fost distribuite în România din 2012 de către Isoplus, o companie fondată în 1986 în Grecia cu scopul de a le oferi consumatorilor greci suplimente alimentare naturale de înaltă calitate, oferind clienților și comunității științifice cele mai bune servicii și informații posibile. În 1992, Isoplus a început să coopereze cu compania americană de suplimente alimentare SOLGAR®, un lider mondial în suplimente alimentare, devenind reprezentantul și distribuitorul oficial al acestor produse pentru Grecia, iar mai târziu pentru alte țări din regiune.
Nestlé Health Science este un lider în știința nutriției și o divizie gestionată la nivel global în cadrul Nestlé. Credem în promovarea unui stil de viață mai sănătos prin nutriție și ne angajăm să redefinim managementul sănătății, oferind un portofoliu extins de nutriție activă bazată pe știință, nutriție medicală și soluții farmaceutice. Rețeaua noastră extinsă de cercetare, atât în cadrul centrelor de cercetare și dezvoltare ale Nestlé, cât și cu parteneri externi, oferă baza pentru produse care pot ajuta oamenii să-și trăiască cea mai sănătoasă viață. Cu sediul central în Elveția, avem peste 11.000 de angajați în întreaga lume, cu produse disponibile în peste 140 de țări. www.nestlehealthscience.com.
Despre Nestlé
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Inițiativele globale Nestlé:
În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos - SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.
Nestlé needs YOUth
Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a Waste Free World
Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.
Contacte media:
Ana-Maria Godja, Corporate Affairs and Internal Communication Specialist Nestle Romania
Tel: 0724.588.527
E-mail: [email protected]
Eugen Secmerean, Account Manager, V+O Communication
Tel: 0766.693.507
E-mail: [email protected]