Sort by

Peste 90.000 de joburi si traininguri in 2017 | Nestlé

Înapoi la comunicatele de presă

 

Luni, 27 noiembrie - Nestlé Romania a sarbatorit intre 20 si 24 noiembrie Saptamana Europeana a Competentelor Profesionale, alaturi de parteneri importanti din cadrul „Alliance for YOUth”, program initiat din dorinta de a contribui la ameliorarea situatiei privind somajul la nivel european. Acest eveniment este o parte importanta a demersurilor globale, in contextul in care, prin organizarea de evenimente impreuna cu partenerii din „Alliance for YOUth”, Nestlé si-a indeplinit promisiunea de a oferi peste 90.000 de locuri de munca si oportunitati de dezvoltare pentru tineri, la nivel global, doar in anul 2017.

„De la CV la interviul de angajare. Tips and tricks pentru reusita” este numele workshopului sustinut de Nestlé Romania, la care au participat 20 de tineri entuziasti. Acestia au vizitat sediul companiei unde au avut oportunitatea de a discuta cu echipa de HR Nestlé Romania, ocazie cu care au aflat informatii care ii ajuta sa aiba un start bun in cariera, atat prin crearea unui CV relevant, cat si prin intelegerea modului in care este indicat sa se prezinte la un interviu de angajare.

„Primii trei ani de la lansarea „Alliance for YOUth” in Romania au fost extraordinari. In aceasta perioada s-a oferit tinerilor accesul la peste 16.000 de job-uri, 660 de stagii de practica platita pentru un interval de 3-12 luni si 250 de evenimente de dezvoltare personala si profesionala. Mai mult, Nestlé a intrat recent in Top 5 International „Happy Trainees”, fiind prima companie din industria alimentara inclusa in topul international al studiului Choosemycompany/Happy Trainees 2017. Este o mandrie sa fim printre angajatorii preferati ai tinerilor, iar pe viitor ne propunem sa dezvoltam si mai mult aceasta directie, tinerii de astazi fiind liderii de maine”, a declarat Jackie Avery, director de Resurse Umane, Nestlé Romania.

Workshopul Nestlé a avut loc simultan cu alte evenimente dedicate competentelor profesionale, atat in Romania - prin activitati derulate de o parte din partenerii „Alliance for YOUth” (Nestlé, Catalyst, CHEP si Nielsen), cat si in alte 23 de tari din Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord.

Acest demers se incadreaza intr-un obiectiv global, Nestlé angajandu-se ca pana in 2030 sa ajute 10 milioane de tineri din intreaga lume sa aiba acces la oportunitati economice si de cariera.

„Alliance for YOUth” este un demers initiat de catre Nestlé cu scopul de a dezvolta o serie de proiecte care sa le ofere tinerilor posibilitatea de a se angaja, de a face stagii de practica platite si de a-si largi sfera oportunitatilor in cariera, avand in vedere rata ingrijoratoare de somaj in randul acestora.

Angajatii companiilor partenere sunt ambasadorii „Alliance for YOUth”, fiind incurajati sa ofere tinerilor sfaturi practice despre cariera. De asemenea, partenerii acestui program sunt membri activi ai Aliantei Europene pentru Ucenicie a Comisiei Europene, o platforma ce reuneste actori cheie din societatea civila: guverne, companii si parteneri sociali care ofera formare profesionala pentru tineri.

Despre „Alliance for YOUth”

„Alliance for YOUth”, program lansat de Nestlé in 2014, are ca principal obiectiv dezvoltarea unor serii de initiative profesionale, pentru a oferi tinerilor experienta de munca semnificativa si stagii de pregatire. Companiile care fac parte din program isi mobilizeaza, de asemenea, angajatii pentru a iesi in comunitate si a-i ajuta pe tineri sa se pregateasca pentru locul de munca, prin oferirea de sfaturi practice, informatii cu privire la CV si pregatire pentru interviul de angajare. Partenerii „Alliance for YOUth”sunt membri activi ai Aliantei Europene pentru Ucenicie a Comisiei Europene, promovand programele de ucenicie si stagiu din pozitia de ambasadori activi ai formarii vocationale in Europa.

Printre partenerii la nivel european se numara compania de recrutare Adecco, asiguratorul AXA, grupul international din domeniul alimentar Cargill, grupul logistic DS Smith, furnizorul de energie ENGIE, compania de consultanta EY, compania care detine si opereaza reteaua de socializare Facebook, firma de parfumuri si arome Firmenich, compania Google, retailerul METRO GROUP, producatorul de alimente si bauturi Nestlé, grupul de companii de masurare a audientelor Nielsen, agentia de comunicare Publicis Groupe, firma de tehnologie Salesforce, compania de produse chimice si materiale avansate Solvay, platforma de socializare Twitter si firma internationala de avocatura White & Case. Pana in prezent, peste 200 companii din Europa s-au alaturat „Alliance for YOUth”.

La nivel local, printre parteneri se numara: Adeco, Cargill, Catalyst, CHEP, DS Smith, Engie, EY, FM Logistic, Google, g7, Metro, Nielsen, Publicis, SC Spar Business Ideas Provider SRL. Alaturi de acesti parteneri, Nestlé a pornit la drum cu obiective ce au fost cu mult depasite, programul devenind o adevarata miscare sociala.