Sort by

La mulți ani pisicilor și stăpânilor lor, de 8 august!

Înapoi la comunicatele de presă

București, 8 august 2023. Peste 4,4 milioane de pisici rezidente în România sunt sărbătorite astăzi, 8 august, de ziua internațională a pisicilor, prilej de bucurie în cele aproape 48% din gospodăriile din țara noastră, potrivit statisticilor FEDIAF European Pet Food (Asociația Europeană a producătorilor de mâncare pentru animale de companie). Iar pe 26 august este ziua internațională a câinilor, prilej de bucurie pentru aproximativ 45% din gospodăriile din țara noastră. 

Și în România, ca și în Europa, pisicile sunt cel mai popular animal de companie. Nu mai puțin de 127 de milioane de pisici sunt recenzate la nivelul UE, fiind prezente în 26% din gospodăriile din spațiul comunitar, câinii fiind pe locul 2, cu 104 milioane de exemplare în 25% din gospodării, potrivit FEDIAF (sursa). 

Potrivit unor statistici citate de Purina, unul din cei mai mari producători de hrană de pisici și câini la nivel mondial, deținut de Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, piața de hrană pentru animale de companie era estimată la 660 de milioane de euro în anul 2020, ultimul pentru care există studii, fără însă să fie disponibile cifre separate pentru hrana de pisici, respectiv câini. 

Purina le urează La Mulți Ani și o zi purrr-fectă tuturor pisicilor și câinilor, precum și stăpânilor lor din România cu ocazia zilelor acestor animale minunate. Este un bun prilej să salutăm și pe cei care le asigură pisicilor și câinilor nu doar un mediu propice dezvoltării, ci și hrana cea mai bună și mai potrivită pentru prietenii noștri blănoși. Purina contribuie la bunăstarea animalelor de companie și a celor care le iubesc și reprezintă unul dintre cele mai importante ingrediente din relația cu pisicile și câinii”, spune Diana Bejan, Business Executive Officer Purina South East Market, Nestlé.

La mulți ani pisicilor și stăpânilor lor, de 8 august!

Nestlé coordonează din 2020 proiectul educațional Pet School, cu care a obținut în Romania Premiul Gold în cadrul Community Index 2020. Peste 30.000 de elevi din ciclul primar și 60.000 membri ai familiilor au beneficiat timp de 4 ani de informații și activități Pet  School menite a promova îngrijirea cu responsabilitate a animalelor de companie.

Despre Nestlé

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Inițiativele globale Nestlé:

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.  

Nestlé for Healthier Kids     

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos - SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.

Nestlé needs YOUth 

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Contacte media: 
Ana-Maria Godja, Corporate Affairs and Internal Communication Specialist Nestle Romania
Tel: 0724.588.527, E-mail: [email protected]

Eugen Secmerean, Account Manager, V+O Communication
Tel: 0766.693.507, E-mail: [email protected]