Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Colțunași japonezi cu tofu și legume

Foto Colțunași japonezi cu tofu și legume

 

Încearcă această rețetă exotică de colțunași japonezi plini de savoare, ciuperci, ghimbir, tofu și legume.

Icon Portion

 MASĂ PENTRU: 6

Icon Time

    GATA ÎN: 45 minute

Icon Difficulty

    DIFICULTATE: Curajos


Lista de ingrediente


•    40 foi din aluat gyoza
•    2 linguri ulei
•    1 lingură ghimbir ras
•    1/2  ceapă
•    200g ciuperci shiitake sau ciuperci brune
•    100g varză roșie 
•    100g morcovi
•    130g tofu
•    2 fire de ceapa verde
•    1/4 lingurița de piper negru
•    1 lingurița ulei de susan
•    2 linguri sos de soia


Cum prepari?
 

1.    Taie mărunt sau dă ceapa pe răzătoare.
2.    Într-o tigaie mare toarnă o lingură de ulei și călește ceapa, ghimbirul și ciupercile tăiate cubulețe. Gătește-le timp de 6-7 minute, până când ciupercile se înmoaie.  
3.    Cu un robot de bucătărie taie fin varza și morcovii și adaugă-le în vasul de pe foc. Amestecă și lasă-le 2-3 minute, până încep să se înmoaie. Adaugă tofu tăiat cubulețe, amestecă rapid și ia vasul de pe foc. 
4.    Adaugă ceapa verde tăiată inele și piperul negru, sosul de soia și uleiul de susan. Amestecă din nou și lasă amestecul să se răcească.
5.    Pe fiecare foaie de aluat gyoza pune câte 2 lingurițe din umplutură și, cu degetele sau cu o pensulă, adaugă puțină apă pe margini, pentru a se lipi mai bine la pliere.
6.    Pliază foaia în două, asigură-te că nu rămâne aer în jurul pliului și, cu degetele formează pliuri pe margine, apăsând bine, astfel încât să arate ca în imagine. 
7.    Pune colțunașii astfel pregătiți într-o tavă tapetată cu puțină făină. 
8.    Încălzește o tigaie mare la o temperatură medie spre mare și adaugă 1 lingură de ulei.
9.    Pune colțunașii în tigaie, aproape, unul de celălalt, fără să umpli tigaia și gătește-i timp de aproximativ 4 minute, până când devin aurii-cafenii dedesubt.
10.    Redu focul, toarnă aproximativ o cană cu apă - astfel încât să fie acoperită o treime din ei și acoperă tigaia cu capac.  
11.    Lasă-i la gătit timp de 5-6 minute, până când apa se evaporă. 
12.    Scoate capacul și crește temperatura. Gătește-i încă 2 minute până când gyozele se coc bine și devin crocante.

Informații nutriționale per porție

Calorii Grăsimi Carbohidrați   Proteine
305kcal 9g 50g 9g