Sort by
Sort by

Măsurile luate de brandurile noastre pentru a combate schimbările climatice

Măsurile luate de brandurile noastre

Nestlé are peste 2.000 de brand-uri iubite, astfel încât portofoliul nostru de produse joacă un rol cheie și ne ajută să devenim o companie cu emisii nete zero până în 2050. 

Dietele cu mai puține sau zero produse de origine animală sunt una dintre cele mai eficiente modalități prin care oamenii pot contribui la combaterea schimbărilor climatice. Echipele noastre lucrează pentru a adapta portofoliul nostru de produse ca parte a Net Zero Roadmap, în vederea reducerii impactului lor asupra mediului și pentru a satisface cererea tot mai mare de produse durabile.  

Evoluția portofoliului nostru de produse pentru a sprijini obiectivul Net Zero

Deciziile noastre privind rețetele pentru produsele noi și cele existente analizează potențialul de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră, precum și nutriția, gustul și costul. 

Lansarea brandurilor pe bază de plante  

Bune pentru dumneavoastră și pentru planetă. Cu o gamă puternică de alternative vegetale de carne, cum ar fi burgeri, cârnați, ton și bucăți de file, falafel și multe altele, brand-uri globale precum Garden Gourmet (prezent și în România), Wunda, Sensational Vuna and Sweet Earth ajută oamenii să gestioneze mai bine cantitatea de proteine animale din dieta lor.

Fermier care plantează culturi

Opțiuni pe bază de plante adăugate brandurilor noastre deja existente 

Credem că accelerarea tranziției către alimentele pe bază de plante ne va ajuta, atât pe noi, cât și pe consumatorii noștri, să atingem emisii nete zero până în 2050. De aceea, pe lângă noile mărci excelente, introducem versiuni pe bază de plante și vegane ale unora dintre cele mai iubite produse, precum KitKat, Milo și Nescafé.  

Branduri care îmbrățișează agricultura regenerativă 

Multe dintre brandurile noastre trec la ingrediente provenite din practici agricole regenerative. În Franța, marca noastră Purina PetCare sprijină Inițiativa Sols Vivants începând din 2020, care ajută fermierii care lucrează aproximativ 15.000 de hectare din diferite regiuni să facă tranziția către agricultura regenerativă din punct de vedere tehnic și financiar, rezultând în 72.000 de tone de materii prime. 

În Brazilia, Nestlé Ninho include acum diferite elemente de practici regenerative prin plata unor prime aplicate la prețul laptelui. Aceste practici au redus și eliminat singure 102.000 de tone de dioxid de carbon doar în 2022.

Peisaj de păduri montane

Brandurile noastre cu amprentă neutră de carbon

Brandurile noastre cu amprentă neutră de carbon 

Brandurile noastre sunt o parte crucială a eforturilor noastre globale de a atinge emisiile nete zero până în 2050. Echipele de brand generează impact prin informarea consumatorilor despre amprenta de carbon a produselor lor, ghidându-le decizia de cumpărare. 

Pentru a ne ajuta brandurile să obțină neutralitatea amprentei de carbon, achiziționăm soluții de compensare a carbonului de înaltă calitate, care ajută la finanțarea soluțiilor climatice naturale, dar și a altor proiecte din afara lanțului nostru valoric, cum ar fi plantarea de copaci, protejarea pădurilor și, în unele cazuri, programe sociale pentru comunitățile rurale. Mărcile susțin, de asemenea, inovațiile și programele care contribuie la reducerea emisiilor dincolo de lanțul valoric imediat. Acestea nu înlocuiesc și nu distrag atenția de la planul nostru corporativ, iar brandurile sunt, de asemenea, obligate să reducă emisiile în conformitate cu obiectivele noastre corporative. 

Fiecare ceașcă de Nespresso va fi neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon

Din 2017, brandul nostru de cafea Nespresso a devenit neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon în toate activitățile comerciale desfășurate. În 2022, Nespresso și-a îndeplinit angajamentul de a face fiecare ceașcă de cafea Nespresso neutră în ceea ce privește emisiile sale de carbon. Acest lucru a fost realizat prin proiecte de compensare și intervenții de reducere a emisiilor. 

Realizarea a fost certificată de Carbon Trust și se referă la amprentă de carbon neutră pe întregul lanț de aprovizionare și ciclu de viață al produselor Nespresso, de la producția de cafea verde, prin prăjire și măcinare, logistică, producție de mașini, ambalare, distribuție, utilizare și sfârșitul vieții produsului. 

Această nouă ambiție se bazează pe mai mult de 10 ani de muncă, timp în care Nespresso a redus emisiile de carbon și a compensat restul emisiilor prin agrosilvicultură 

Citește raportul Creating Shared Valued 2023