Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Măsurile luate de brandurile noastre pentru a combate schimbările climatice

Pachet Maggi

Nestlé are peste 2.000 de brand-uri iubite, astfel încât portofoliul nostru de produse joacă un rol cheie și ne ajută să devenim o companie cu emisii nete zero până în 2050.

Lucrăm pentru aprovizionarea responsabilă a ingredientelor noastre principale și pentru a crește utilizarea materiilor prime pe bază de plante, cu emisii mai reduse de gaze cu efect de seră, pentru a susține parcursul nostru către emisii nete zero.

Evoluția portofoliului nostru de produse pentru a sprijini obiectivul zero emisii nete

KitKat: un brand iconic dedicat oamenilor și planetei

Am transformat unul dintre cele mai îndrăgite branduri de dulciuri din lume, KitKat, pentru a include mediul și comunitățile producătoare de cacao printre prioritățile sale principale.

Abordarea noastră începe cu materiile prime care intră în componența produselor KitKat. În prezent, colaborăm cu 10.000 de familii de fermieri din Côte d’Ivoire prin programul nostru de accelerare a veniturilor. Acesta îi ajută pe fermieri să producă cacao folosind tehnici precum agroforestieria, care contribuie la protejarea biodiversității și captarea emisiilor de carbon. De asemenea, îi sprijinim pentru ca copiii lor să rămână în sistemul educațional.

Inovăm și în materie de ambalaje, utilizând tehnologii pe bază de hârtie și materiale plastice reciclate, care contribuie la reducerea emisiilor. În Statele Unite, am introdus recent recipiente din carton pentru brandul Vital Proteins. Această schimbare de material și design a dus la o reducere de 90% a utilizării plasticului față de ambalajele anterioare.

Ambalaj KitKat

Nespresso și drumul nostru către un climat sustenabil

Luăm măsuri decisive în ceea ce privește schimbările climatice oriunde putem, ca parte a Programului Nespresso AAA Sustainable Quality™. Utilizarea agrochimicalelor, cum ar fi îngrășămintele, reprezintă cel mai mare procent din amprenta noastră de carbon în producția de cafea, așa că lucrăm activ pentru a reduce utilizarea acestora și pentru a introduce practici bazate pe natură, fără a compromite calitatea. Un beneficiu dublu, atât pentru consumatorii de cafea, cât și pentru fermierii cu care colaborăm.

Dezvoltarea brandurilor noastre pe bază de plante

Producem o gamă tot mai mare de alternative pe bază de plante pentru produsele din carne, care include burgeri, cârnați, ton și fileuri vegetale, precum și preparate centrate pe legume, cum ar fi budinci sărate și falafel. De exemplu, Maggi Rindecarne, un amestec de soia și condimente care le permite consumatorilor să prepare un fel de mâncare ce combină proteinele din carne cu cele vegetale, dublând numărul de porții la un preț accesibil.

Boabe de cafea

Adăugarea de opțiuni pe bază de plante la brandurile noastre existente

Accelerarea tranziției către alimente pe bază de plante ne poate ajuta să progresăm spre atingerea obiectivului de zero emisii nete până în 2050.

Inovare cu emisii reduse

Pe lângă oferirea de alternative la produsele existente, am introdus mai multe modificări de rețete în portofoliul nostru. Acestea păstrează calitatea și gustul, dar reduc emisiile de gaze cu efect de seră.

În Nigeria, am lansat Nido Milk and Soya, o combinație între beneficiile laptelui și ale soiei provenite din surse locale. Produsul este o sursă de proteine, fibre, fier și calciu, fiind fortificat cu vitamine esențiale.

Reteta Garden Gourmet Thai Bites Snacking Skewers

Tranziția către agricultură regenerativă

Multe dintre brandurile noastre folosesc tot mai mult ingrediente provenite de la fermieri care adoptă practici de agricultură regenerativă, care contribuie la protejarea apei și sănătății solului și la reducerea emisiilor. În Brazilia, Nestlé Ninho recunoaște diferitele niveluri de practici regenerative, oferind prime diferențiate în funcție de prețul laptelui.

Alternativa vegetala la peste ca parte a unei cine echilibrate