Promisiunea 2: Sustinem un stil de viata sanatos prin programe specifice si comunicare transparenta

Promovam alaptarea

  • Inca din 2011 suntem acreditati si inclusi in FTSE4Good Index*, un indice de investitii responsabile social la nivel mondial ce include criterii privind comercializarea substituentilor din laptele matern pana la varsta de 12 luni.
  • Continuam sa ne consolidam practicile pentru a ne asigura ca produsele Nestlé de nutritie dedicate sugarilor si copiilor de varsta mica indeplinesc constant criteriile indicelui FTSE4Good.
  • Laptele matern a fost intotdeauna si va ramane cel mai bun aliment pentru bebelusi. Sustinem recomandarea Organizatiei Mondiale a Sanatatii** de a alapta exclusiv pana la 6 luni. Se recomanda continuarea alaptarii pe o perioada cat mai indelungata dupa inceperea diversificarii alimentatiei.

Promovam un stil de viata sanatos pentru copii, prin sustinerea si dezvoltarea unor programe specifice

  • Programul Nestlé “Incepe Sanatos, Creste Sanatos” reuneste eforturile tuturor, ale medicilor specialisti din Romania, ale echipei Nestlé si ale parintilor, in slujba sanatatii generatiilor viitoare.
  • Primele 1000 de zile, din perioada sarcinii pana la varsta de 2 ani, sunt critice pentru cresterea si dezvoltarea sanatoasa a viitorului adult. Este dovedit faptul ca interventiile in nutritie (pentru stabilirea unor obiceiuri nutritionale sanatoase) pot imbunatati semnificativ sansele unui copil de a duce o viata sanatoasa.
  • Nestlé Romania este Membru Fondator al miscarii nationale “Si eu traiesc sanatos!” – SETS, initiat in 2011 de Fundatia PRAIS, cu obiectivul de a promova stilul de viata sanatos si a preveni obezitatea juvenila, alaturi de parteneri institutionali, organizatii medicale, sportive, sute de voluntari si lideri de opinie reputati.
  • In miscarea nationala SETS au fost implicati, de la lansare si pana in prezent, peste 156.000 de copii din scolile primare, 3.000 de profesori si 252 de scoli din Bucuresti, Roman, Cluj-Napoca, Timisoara, Ploiesti si Otopeni, precum si peste 2 milioane de oameni din publicul larg, care au acces la informatii educationale in mass media, pe platforma www.sets.ro, pagina de Facebook si pe canalul de YouTube – MiscareaSETS.
  • Incepand cu 2018, programul national “Si eu traiesc sanatos!” – SETS2020 a intrat si in scoli din mediul rural, din judetele Timis si Prahova. Diversitatea, incluziunea sociala si accesul larg al comunitatilor la informare prin educatie pentru un stil de viata sanatos reprezinta o prioritate pentru noi, in urmatorii 3 ani.

Comunicam transparent, pentru a sprijini cele mai bune alegeri ale consumatorilor

  • Comunicam informatii nutritionale complete prin Busola Nutritionala si Consumul de Referinta, pe toate ambalajele produselor.
  • Stabilirea portiilor potrivite si comunicarea lor intr-un mod intuitiv, pentru a ajuta consumatorii sa se bucure de produsele Nestlé intr-o alimentatie echilibrata, este o prioritate pentru compania noastra.
  • Pana in prezent, 78% din valoarea produselor vandute de Nestlé Romania furnizeaza pe ambalaje informatii despre portia potrivita, pentru a ajuta consumatorii sa faca cele mai bune alegeri. Napolitanele Joe, cerealele de mic dejun Nestlé, Maggi Ideea Zilei paste si Maggi Ideea Zilei retete la punga, cacaua instant Nesquik Opti-Start si ciocolata Kit Kat cu interior de napolitana se afla printre produsele care ghideaza consumatorii sa aleaga portia potrivita.

Comunicam responsabil catre copii

  • Nu desfasuram niciun fel de activitate de marketing catre copii pentru produsele din categoria dulciurilor (napolitane, ciocolata, batoane si bomboane de ciocolata).
  • In comunicarile noastre nu ne adresam copiilor sub 6 ani.
  • Derulam activitati de marketing adresate copiilor cu varste cuprinse intre 6 si 12 ani, doar pentru produse care indeplinesc criteriile de nutritie din Uniunea Europeana (EU Pledge) si criteriile de nutritie Nestlé.