Sort by

Gătitul sănătos, consumul sănătos și stiluri de viață sănătoase

Gatitul sanatos, consumul sanatos si stiluri de viata sanatoase
Angajamentul nostru: Mobilizarea eforturilor noastre de marketing pentru a promova gătitul sănătos, consumul sănătos și stiluri de viață sănătoase

Progresele înregistrate până în prezent

Ideea esențială din spatele brandului nostru Maggi este aceea că obiceiurile alimentare sănătoase încep în bucătărie. În 2016, am continuat să promovam gătitul acasă și mâncărurile sănătoase cu legume, prin intermediul a 84% din portofoliul nostru de produse Maggi.

Portofoliul de produse Maggi la nivel mondial, care promovează gătitul acasă și mâncărurile cu legume (%)

Programul Maggi de lecții de gătit încurajează copiii și părinții să se implice în prepararea mâncărurilor în casă și ajută consumatorii să gătească feluri delicioase, bine echilibrate. Inițiativă include lecții culinare pentru adulți, adolescenți și copii, precum și idei de meniuri, rețete și sfaturi practice privind gătitul. În cursul anului 2016, am extins accesul global la acest program la 35 de țări.

De asemenea, folosim influența marketingului nostru pentru promovarea stilurilor de viață sănătoase și active. Prin angajamente ale mărcii în Africa, Oceania și Asia, programele sportive Milo au ajuns la 22 de milioane de copii în 2016, prin inițiative sportive la nivel local, în parteneriat cu guverne și organizații sportive. De asemenea, Milo a lansat un nou sistem de urmărire a activității și aplicația aferentă, în Australia, Filipine și Indonezia, ajutând părinții să asigure un stil de viață activ din punct de vedere fizic pentru copiii lor.

Obiectivul nostru pentru 2020

Până în 2020: Ne vom dubla eforturile pentru promovarea gătitului și consumului sănătos și a stilurilor de viață sănătoase pentru persoane, familii și animalele lor de companie.