Dorim să contribuim la formarea unor generații mai sănătoase, prin partajarea cunoștințelor noastre cu privire la obiceiurile de hidratare și promovând apa simplă, provenită din orice sursă, ca opțiune principală de hidratare a persoanelor și familiilor. Strategia privind hidratarea sănătoasă ne orientează abordarea în cursul anului 2016 și în următorii ani.
Progresele înregistrate până în prezent
Am colaborat cu Universitatea din Davis, California, într-un studiu recent, publicat în ziarul Appetite, care a testat beneficiile apei potabile pentru funcționarea memoriei și atenției în rândul copiilor cu vârste cuprinse între 9 și 12 ani. Potrivit rezultatelor acestui studiu, consumul de apă care conduce treptat la modificarea stării de hidratare crește performanța cognitivă.
Pe baza concluziilor unor astfel de studii, colaborăm cu organisme de sănătate publica, mediul academic, organizații non-guvernamentale (ONG) și cu sectorul privat în campanii de promovare a apei ca opțiune recomandată pentru o hidratare sănătoasă.
De exemplu, Nestlé Waters din Mexic a făcut echipă cu Ministerul Federal al Sănătății, pentru a crea un program național de hidratare pentru familii. După evenimentul de lansare, care a avut loc în luna iulie 2016, în Mexico City, și care a atras peste 40 000 de persoane, am întreprins un tur media în alte cinci orașe importante și am organizat campanii de informare pe tema hidratării sănătoase, intitulate Brigăzi de hidratare, la principalele universități din țară. Suntem în curs de examinare a planurilor de desfășurare a unor inițiative similare și în alte țări.
Nestlé Waters din America de Nord sprijină inițiativa „Drink Up” (Consuma lichide), al cărei președinte onorific este Michelle Obama. „Drink Up” este derulată de Parteneriatul pentru o Americă mai Sănătoasă, care cooperează cu sectorul privat pentru a îndemna americanii să bea apă.
Obiectivele noastre pentru 2020
- Până în 2017: Împreună cu partenerii, să lansăm o platformă cu acces deschis care să ofere statistici globale cu privire la obiceiurile de consum de lichide ale persoanelor.
- Până în 2020: Să lansam, împreună cu parteneri publici și privați, campanii naționale de promovare a hidratării sănătoase în 10 tari.