Sort by

Informatii nutritionale si etichetare

Informatii nutritionale si etichetare
Angajamentul nostru: Aplicarea si explicarea informatiilor nutritionale pe ambalaje, la punctul de vanzare si online

Pentru a responsabiliza oamenii sa faca alegeri informate cu privire la ceea ce consuma, oferim informatii clare despre ingrediente, avantaje nutritionale, informatii despre sanatate si marimea portiilor, pe toate ambalajele noastre. Aceste informatii trebuie sa corespunda realitatii, sa fie usor intelese, transparente si sustinute de date stiintifice si care sa nu induca in eroare consumatorii. Ne straduim sa asiguram ca etichetarea sa fie absolut corecta si sa indice absenta unui nutrient, ingredient sau a unei substante pe care consumatorul ar putea dori sa o evite, cum ar fi zaharul sau grasimile saturate.

Obiectivele noastre in 2016

Pana in 2016: Toate produsele alimentare si bauturile noastre importante din intreaga lume vor avea etichete bazate pe Orientarea privind cantitatea zilnica (Guideline Daily Amount – GDA) pe fata ambalajului, pentru a informa consumatorii despre continutul nutritional.

Pana in 2016: Sa introducem etichetarea bazata pe GDA si pe valorile de referinta pentru copii pentru toate produsele destinate copiilor, daca reglementarile permit, pentru a ajuta parintii sa faca alegeri nutritionale mai bune pentru copii.

Pana in 2016: Sa facem mai accesibile informatiile, prin furnizarea mai multor date despre produs si sfaturi nutritionale pe ambalaj, prin intermediul codurilor de raspuns rapid (Quick Response – QR) pentru telefoane inteligente.

Progresele inregistrate pana in prezent

Etichetele care utilizeaza GDA detaliaza compozitia nutritionala a unei portii tipice de mancare sau bautura, comparativ cu orientarile de referinta privind aportul zilnic, pentru calorii, zaharuri, grasimi si alti nutrienti. Am accelerat implementarea informatiilor GDA in ultimii doi ani si, in tarile unde reglementarile de etichetare permit, 92,3% din principalele produse alimentare si bauturi produse de noi au acum etichete bazate pe GDA pe fata ambalajului.

Din cauza diferentelor existente la nivel global intre reglementari si protocoale privind etichetarea, nu toate tarile accepta aplicarea de etichete bazate pe GDA pe ambalaje. Totusi, noi ramanem fermi in hotararea de a prezenta procente GDA pe toate ambalajele, oriunde acest lucru este posibil, si incercam sa adaptam informatiile prezentate in fiecare piata, pentru a le face cat mai relevante, vizibile si accesibile consumatorilor locali.

Cu ajutorul instrumentului nostru „Nestlé Nutritional Compass”, oamenii pot afla mai multe despre ceea ce consuma. Acest instrument prezinta o diversitate de informatii, incluzand cel putin compozitia nutritionala a fiecarui produs, date de contact pentru mai multe informatii si, oriunde acest lucru este posibil, sfaturi cu privire la stiluri de viata si alimentatie. La sfarsitul anului 2016, „Nestlé Nutritional Compass” aparea pe 96,4% din alimentele si bauturile produse de noi.

Pentru a raspunde cererii din ce in ce mai mari de informatii despre produse din partea consumatorilor, am extins utilizarea codurilor de raspuns rapid prezentate in cadrul „Nestlé Nutritional Compass”. Codurile de raspuns rapid ofera consumatorilor posesori de telefoane inteligente acces la informatii online, permitandu-le sa mearga „dincolo de eticheta” si sa afle mai multe despre beneficiile nutritionale, de mediu si sociale ale unui brand sau ale unui produs. In anul 2016, codurile de raspuns rapid au asigurat legatura la informatii suplimentare despre produse si la sfaturi nutritionale pe mai multe de 4 400 de site-uri, referitoare la peste 90 de branduri, in 50 de tari.

Obiectivul nostru pentru 2020

Pana in 2020: Vom continua sa oferim date nutritionale despre produs, cu procentele de valori recomandate pentru consumul zilnic, despre ingrediente si alergeni, si vom adauga informatii privind dietele speciale, explicatii despre etichetarea nutritionala si sfaturi pentru consumul sanatos, pe toate ambalajele relevante, precum si pe site-urile noastre de internet si pe cele de e-retailer, pentru a facilita alegerile informate.