Sort by

Marketingul responsabil adresat copiilor

Marketingul responsabil adresat copiilor
Angajamentul nostru: Marketingul adresat copiilor se va referi numai la produse care îi ajută să aibă o alimentație nutritivă

De foarte multă vreme suntem un susținător al marketingului responsabil adresat copiilor. Principiile noastre de comunicare, ca și Politica Nestlé privind comunicarea de marketing adresată copiilor, stipulează faptul că toate comunicările adresate copiilor trebuie să respecte principiile unui marketing responsabil și să se limiteze la alimentele și băuturile care se potrivesc unui anumit profil nutrițional.

În calitate de membru fondator al Alianței Internaționale a Producătorilor de Alimente și Băuturi (International Food & Beverage Alliance – IFBA), suntem hotărâți să respectăm, de asemenea, Politica globală a acesteia cu privire la comunicările publicitare și de marketing adresate copiilor.

 

Progresele înregistrate până în prezent

Suntem hotărâți să continuăm să ridicăm nivelul de conștientizare în întreaga noastră organizație, în privința tuturor criteriilor de marketing adresat copiilor și am conceput un instrument adaptat bazat pe internet care să imprime înțelegerea politicii noastre în rândul personalului de marketing și al partenerilor de agenție externi.

Acest instrument se bazează pe exemplele de branduri Nestlé și, după ce a fost experimentat în șase piețe, a fost introdus la sfârșitul anului 2016.

De asemenea, colaborăm cu partenerii din industrie, pentru a stabili garanții cu privire la marketingul adresat copiilor; în mod special, în țările în care nu există auto-reglementări sau reglementări referitoare la publicitate. În 2016, au fost stabilite și consolidate noi garanții în numeroase tari, iar aceste angajamente ale industriei se extind acum la 51 de state.

 

Obiectivele noastre:

  • Până în 2017: În sprijinul implementării Politicii Nestlé privind comunicarea de marketing adresată copiilor, vom introduce cursul nostru de formare specifice pentru echipele de marketing, la nivel global.
  • Până în 2017: Vom promova pentru copii numai produse care să constituie baza unei diete hrănitoare.