Gatitul sanatos, consumul sanatos si stiluri de viata sanatoase

Angajamentul nostru: Mobilizarea eforturilor noastre de marketing pentru a promova gatitul sanatos, consumul sanatos si stiluri de viata sanatoase

 

Progresele inregistrate pana in prezent

Ideea esentiala din spatele brandului nostru Maggi este aceea ca obiceiurile alimentare sanatoase incep in bucatarie. In 2016, am continuat sa promovam gatitul acasa si mancarurile sanatoase cu legume, prin intermediul a 84% din portofoliul nostru de produse Maggi.

Portofoliul de produse Maggi la nivel mondial, care promoveaza gatitul acasa si mancarurile cu legume (%)

 

Programul Maggi de lectii de gatit incurajeaza copiii si parintii sa se implice in prepararea mancarurilor in casa si ajuta consumatorii sa gateasca feluri delicioase, bine echilibrate. Initiativa include lectii culinare pentru adulti, adolescenti si copii, precum si idei de meniuri, retete si sfaturi practice privind gatitul. In cursul anului 2016, am extins accesul global la acest program la 35 de tari.

De asemenea, folosim influenta marketingului nostru pentru promovarea stilurilor de viata sanatoase si active. Prin angajamente ale marcii in Africa, Oceania si Asia, programele sportive Milo au ajuns la 22 de milioane de copii in 2016, prin initiative sportive la nivel local, in parteneriat cu guverne si organizatii sportive. De asemenea, Milo a lansat un nou sistem de urmarire a activitatii si aplicatia aferenta, in Australia, Filipine si Indonezia, ajutand parintii sa asigure un stil de viata activ din punct de vedere fizic pentru copiii lor.

Obiectivul nostru pentru 2020

Pana in 2020: Ne vom dubla eforturile pentru promovarea gatitului si consumului sanatos si a stilurilor de viata sanatoase pentru persoane, familii si animalele lor de companie.