Sort by

Nutriție

„Am derulat un program de nutritie pentru mame in aceasta gradinita. Facem cunoscute cerintele nutritionale ale consumatorilor prin intermediul unor produse precum Nespray Everyday, ce este fortificat cu vitamina A, fiind destinat familiilor cu venituri mici. Intentionam sa le oferim o mai buna intelegere in ceea ce priveste nutritia si sa facem cunoscuta o deficienta nutritionala majora din Sri Lanka – vitamina A.”
Nadeesha Chandrasekera, Manager Servicii pentru Consumator, NLPLC

„Sunt foarte bucuroasa ca am avut oportunitatea de a participa in cadrul acestui program de nutritie organizat la gradinita copilului meu. Informatiile pe care le-am primit despre alimentatia generala si impactul acestora asupra familiilor noastre mereu in crestere este extrem de important. Este un lucru bun pentru noi toti faptul ca Nestlé a venit aici pentru a derula acest program, sfatuindu-ne cum sa putem oferi o alimentatie sanatoasa copiilor nostri. Astazi, chiar am fost instruita in gradinita  fiicei mele.” Vasanthi Pathiraja (fotografiata impreuna cu fiica ei, Vasitha)

Context

In calitate de companie lider mondial In Nutritie, Sanatate si Welness, cu vanzari totale la nivelul Grupului de 109.722 milioane CHF, consideram ca in viitor trebuie sa ajutam oamenii sa aiba o alimentatie sanatoasa, fie ca este vorba de o problema legata de deficitul de vitamine si minerale pe de o parte, fie ca este vorba de obezitate, pe de alta parte. Aceste provocari globale influenteaza initiativele noastre de a aduce solutii de alimentatie pentru toate segmentele societatii. Provocarile cheie includ aspecte legate de posibilitatea de adresabilitate catre cei aflati la baza piramidei veniturilor.
 

Obiectivele noastre

Strategia noastra s-a dezvoltat timp de peste 140 de ani si se bazeaza pe evaluarea noastra ca intelegerea si dorinta de a beneficia de o sanatate si o bunastare imbunatatite vor influenta din ce in ce mai mult alegerea consumatorului. Utilizand solutii bazate pe cercetare stiintifica, cautam sa imbunatatim calitatea vietii prin intermediul hranei si alimentatiei, contribuind la sanatatea si bunastarea consumatorilor, inclusiv a acelora cu anumite nevoi nutritionale si a acelora aflati „la baza piramidei de venituri” prin intermediul produselor cu valori nutritive sporite la preturi scazute. Intentionam de asemenea sa generam o mai mare constientizare si intelegere publica printre consumatori printr-o comunicare responsabila si clara. Pentru a sprijini ghidarea strategiei Nestlé in nutritie, Consiliul de Nutritie al Nestlé – un consiliu de experti recunoscuti in plan international, prezidat de catre vicepresedintele executiv Werner Bauer – se intruneste in mod regulat cu conducerea Nestlé pentru a discuta despre subiecte cheie privind nutritia, relevante intereselor de afaceri ale Nestlé.
 

Actiunile noastre

Investim in continua dezvoltare si imbunatatire a profilului nutritional al produselor din toate categoriile si in intarirea administrarii bazei de date proprii de retete pentru o mai buna analiza si urmarire in alimentatie. Continuam sa reducem sarea, zaharul, acizii saturati, grasimile saturate si colorantii artificiali din produsele noastre, adaugand mai multe ingrediente nutritive si micronutrienti benefici, oferind astfel o cantitate adecvata pe portie si facand in asa fel ca hrana de buna calitate si nutritiva sa fie disponiblila consumatorilor cu venituri scazute. Ne asiguram de asemenea, ca vindem si comercializam formulele de lapte pentru sugari in mod responsabil, urmand strict Codul Organizatiei Mondiale a Sanatatii (OMS-WHO) in tarile in curs de dezvoltare. Promovam produse mai sanatoase pentru copii si am introdus noi proceduri si procese de aprobare pentru a adapta marcile noastre la cerintele de sustenabilitate si de mediu, precum si cele privind Alimentatia, Sanatatea si Bunastarea.
 

Dezvoltarea noastra

Continuam sa inovam si sa reinnoim produsele din considerente de nutritie si sanatate. Am intensificat formarea angajatilor in ceea ce priveste cunostintele despre nutritie, am imbunatatit formarea echipei de marketing responsabila cu formula pentru sugari. Am sporit de asemenea, vanzarile Produselor Populare pe Piata (PPPs) pentru consumatori cu venituri scazute.
 

Rezumat CSV:

  • Valoare pentru Nestlé: o intelegere mai profunda a chestiunilor legate de nutritie si sanatate, precum si colaborari fructuoase cu diferiti reprezentanti, atat in ceea ce priveste informarea asupra eforturilor noastre de inovare si innoire, cat si constientizarea si recunosterea marcilor; loialitatea consumatorului; cresterea pe termen lung, profitabilitatea si distributiea pe piata.
  • Valoare pentru societate: un acces mai mare la hrana nutritiva, produsa in mod responsabil, sigura si de buna calitate; cunostinte aprofundate legate de chestiuni de sanatate, o mai buna intelegere a modului cum se utilizeaza produsele Nestlé ca parte a unei alimentatii placute si sanatoase.